וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבר באייאקס ובלאציו: הקשר ריקרדו קישנה מועמד להפועל תל אביב

28.4.2022 / 20:55

שחקן הכנף ההולנדי, שנחשב בעבר להבטחה גדולה, סומן על ידי האדומים שבודקים את האפשרות לצרפו בעונה הבאה. האוהדים מחו מול ביתו של שרון ניסנוב

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל תל אביב מעוניינת בריקרדו קישנה, שחקן כנף הולנדי שבעברו נחשב להבטחה גדולה מאוד בכדורגל העולמי.

האדומים נמצאים בקשר עם גורמים בסביבת השחקן ומבררים את עלויותיו של הקשר בן ה-27 שמשחק כיום בדן האח מליגת המשנה בהולנד ובמהלך העונה כבש ארבעה שערים ובישל עוד 10 שערים ב-20 הופעות.

ריקרדו קישנה שחקן דן האח. Soccrates Images, GettyImages
מהצהוב של דן האח לאדום של הפועל תל אביב? קישנה/GettyImages, Soccrates Images

בעברו שיחק באייאקס שבמדיה גדל, נמכר ממנה ללאציו ב-2015 וממנה הושאל גם לליל הצרפתית לפני שחזר להולנד בעקבות קרע ברצועה הצולבת בעונת 2017/18, אך העונה הוא בהחלט מראה שהוא חוזר לעצמו והחמיץ שני משחקים בלבד בעקבות פציעות. קישנה בצעירותו גם שיחק בנבחרות הולנד, אבל במדי הבוגרת לא זכה להופיע.

בתוך כך, הערב כ-200 אוהדי הפועל תל אביב הגיעו לביתו של שרון ניסנוב בסביון במטרה למחות על מצב הקבוצה ולהראות את חוסר שביעות רצונם מכך שהבעלים מסרב למכור את חלקו בקבוצה, על אף שלטענתם קיבל מספר הצעות מגורמים שונים. האוהדים קיללו את ניסנוב, אבל לא נרשמה כל אלימות או התפרעות שהפרה את הסדר הציבורי. עוד סיפרו האוהדים כי הסיבה לחידוש המחאה נגד ניסנוב היא התבוסה 5:0 בדרבי האחרון והאוהדים מבטיחים כי יתייצבו גם מחר במתחם האימונים חודורוב כדי להשמיע את קולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully