וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תתריע: סגירת היציע הצפוני עלולה להוביל לעימותים

28.4.2022 / 10:30

במועדון חוששים כי האולטראס ירכשו כרטיסים ליציע הסמוך לזה של אוהדי מכבי תל אביב, ועשויים לפנות שוב בבקשה לדחות את העונש

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

במכבי חיפה יבהירו למשטרת ישראל כי הם מצפים ממנה להיערך ביתר שאת למפגש בינה לבין מכבי תל אביב, וזאת בעקבות החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל על סגירת היציע הצפוני באצטדיונם של הירוקים באותו משחק.

בחיפה מעריכים כי כל הכרטיסים שנותרו למכירה לקהל הרחב ואינם של מנויים ליציע הדרומי, יירכשו על ידי יושבי היציע הצפוני וכך ייווצר מצב בו האולטראס של שתי הקבוצות יישבו ביציעים הסמוכים זה לזה. במועדון מהכרמל חוששים כי מצב שכזה עלול להוביל לעימותים קשים בין מחנות האוהדים, ויתריעו על כך בפני המשטרה, חברת האבטחה וההתאחדות.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בכרמל חוששים מעימותים. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

כידוע, הירוקים כועסים על כך שההתאחדות דחתה את הערעור על עונש סגירת היציע, כאשר הטענה היא שהפעלת התנאי שעמד כנגד הקבוצה לא תואמת את סעיף האישום שעליו בוצעה, וכמו כן במכבי חיפה זועמים על כך שהעונש הוטל עליהם במשחק בו הקבוצה עשויה להיות מוכתרת לאלופה, כשרבע מהאצטדיון יהיה סגור לקהל. בחיפה יתכנסו היום לדיון באפשרות לפנות להתאחדות בבקשה נוספת לדחות את העונש למשחק אחר.

בעניין אחר, במועדון ממשיכים בהכנות למשחק נגד הפועל תל אביב, בו חוסה רודריגס ודולב חזיזה ישובו להרכב על חשבונם של מיקאל אלפונס וגודסוויי דוניו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully