וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובאנוביץ' בספק לסכנין, המשחק מול דורטמונד לא ייערך

עודכן לאחרונה: 28.4.2022 / 19:08

חלוץ מכבי תל אביב סובל ממתיחה קלה בשריר, הקבוצה לא תיקח סיכון אם יסבול מרגישות. מועד המשחק מול הגרמנים לא התאים למועדון עקב הסמיכות למחזור הנעילה, שרן ייני לאחר שעלה למקום השני בדירוג ההופעות בכל הזמנים: "חלמתי לשחק באייאקס"

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

אחרי הניצחון המיוחד בדרבי התל אביבי ביום שני, במכבי תל אביב רוצים לנסוע בשבת (20:15, ספורט4) לסכנין ולנצח לראשונה העונה את השחקנים של חיים סילבס, שהקשו עליהם מאוד העונה.

מכבי תל אביב עלולה לצאת למשחק ללא ג'ורג'ה יובאנוביץ' שסובל ממתיחה קלה בשריר מאז הדרבי. החלוץ הסרבי, שכבש צמד מול הפועל תל אביב בדרבי, ינסה להכשיר את עצמו באימונים הקרובים, אך במכבי תל אביב לא יקחו איתו סיכון ובמידה שתהיה לו רגישות בשריר הוא ינוח בשבת.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
נחוש לנצח לראשונה העונה את סכנין. קרסטאיץ'/אריאל שלום

לקראת המשחק אמר מלאדן קרסטאיץ': "אני מאוד רוצה לנצח את בני סכנין. מדובר בקבוצה טובה מאוד. קומפקטית ומאורגנת, שתקשה עלינו מאוד. ראינו אותם נגד הפועל באר שבע השבוע והם יריבים קשים. כמו כל מי שמשחק מולנו, גם הם יתנו יותר ממאה אחוז כדי לנצח אותנו ואנחנו נצטרך לבוא מרוכזים ודרוכים אחרי הדרבי". במכבי תל אביב רוצים לעבור את הפועל באר שבע ולסיים במקום השני ואת זה הציבו כמטרה לשחקנים.

הקפטן שרן ייני התייצב גם כן למסיבת העיתונאים וסיפר על עלייתו למקום השני בדירוג ההופעות של מכבי תל אביב בזכות כניסתו למגרש ב-0:5 בדרבי: "לפעמים כשלא מתכננים קורה משהו גדול, גם מקום שני בכל הזמנים וגם 0:5 על הפועל ת"א זה משהו יוצא דופן. זה לא משהו שחשבתי עליו להיות שיאן הופעות במכבי או להתברג גבוה ברשימה. חשבתי לצאת לחו"ל, לאירופה. החלום שלי היה לשחק באייאקס, אבל אני שמח מאוד על איך שהקריירה שלי התפתחה. התחלתי מול בני סכנין בגביע הטוטו, שיחקתי נגד שחקן שקראו לו אטצ'י באמצע, הוא היה ענק וכמה שאני רזה היום הייתי עוד יותר ציפלון. אני זוכר כמה תאקלים קשוחים איתו והוא זה שקיבל אותי לעולם הבוגרים. מאוד מרגש להגיע לרגע הזה עכשיו".

לקראת המשחק נגד סכנין בשבת אמר ייני: "הדרבי נמצא מאחורינו, הקהל אולי זה עוד לא מאחוריו אז עוד מקבלים תגובות ברחוב, אבל התכננו כבר ליריבה, אנחנו הולכים לצאת לאימון ולהתכונן למה שנעשה על המגרש. המטרה של מכבי תל אביב היא כל הזמן לנצח ולהשיג כמה שיותר נקודות. צר לי שמשחק כמו המשחק האחרון שלנו לא הביא אותנו קרוב יותר, שנהיה בעניינים להילחם על האליפות. כל מה שחשוב לנו זה להילחם על תארים אבל אם יצא שאנחנו רחוקים אנחנו צריכים להוציא את המקסימום מהנקודות שנותרו".

בעניין אחר, משחק הידידות בין הצהובים לבין בורוסיה דורטמונד, שהיה אמור להתקיים ב-17.5, לא ייערך. התאריך המיועד אינו מתאים לצהובים מכיוון שימים בודדים לאחר מכן הם יעלו למשחק הליגה האחרון של העונה, נגד הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully