וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו נקנס ב-500 שקל: "המאבטחים משתפים פעולה עם הקהל"

28.4.2022 / 8:53

מנהל הקבוצה של מכבי תל אביב, שרשם על טופס "2:6" לעבר אוהדי הפועל באר שבע, נענש בגין התנהגות בלתי הולמת: "פניתי למאבטח והוא די התעלם"

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

במהלך משחק הליגה בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב בשבוע שעבר, מנהל הקבוצה של הצהובים, יואב זיו, ספג קריאות מהאוהדים האדומים ורשם על טופס לעברם "2:6", זכר לתוצאה בגמר גביע המדינה ב-2015 בו גם הבקיע. בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט להעמידו לדין והבוקר הודיע (חמישי) כי יקנוס את זיו ב-500 שקל בגין התנהגות בלתי הולמת. בנוסף, מכבי תל אביב נקנסה ב-3,000 שקל בגין עלייתה באיחור למגרש באותו משחק.

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב לאחר הרחקתו עם מנהל הקבוצה יואב זיו. אריאל שלום
נענש. זיו עם ייני/אריאל שלום

על פי דו"ח המשקיף, כתיבת התוצאה הובילה להתלהטות גדולה ביציע. זיו הגיב להחלטה להעמידו לדין: "ההחלטה היא במקרה הטוב לא להבין את נפש הספורטאי. אנחנו לא פיונים, אנחנו במשחק כדורגל ואנחנו מגיבים מהראש ומהלב. ההתנהגות של מספר אוהדים שישובים מעל הספסל בטרנר הייתה מגעילה וזה זוכה לשיתוף פעולה של מאבטחים מקומיים. קיבלתי המון הודעות שאולי הגיע הזמן שהמקרה הזה ישים זרקור כדי לעצור התנהגות זו של אותו הקהל".

"זה התחיל מקללות וקפיצות על הספסל. אוהד רכן מעבר לספסל וירק, פניתי למאבטח והוא די התעלם מזה, בדו"ח המשקיף רשום שהתרענו על האיזור הזה מבעוד מועד ומראש והעלנו את זה בדיונים מראש. לא הייתה שם כל אבטחה מעבר לשני מאבטחים שישבו עם הפנים לדשא. במהלך המשחק קיבלתי קללות קשות. שלושה מקרי יריקות. קיבלתי גם הודעות של אוהדי הפועל ב"ש שמדובר באנשים שבאו להפריע ולא באוהדים. מה שכתבתי זה משהו ביני לבין עצמי זה לא היה לכיוון הקהל. אם שחקן או איש צוות לא יוכל לחגוג אחרי שער זו בעיה".

אוהדי הפועל באר שבע. דני מרון
זיו גרם להתלהמות. אוהדי הפועל באר שבע/דני מרון

בהחלטה של בית הדין נאמר כי ההתנהגות של זיו הייתה מיותרת: "ראוי היה כי בעל תפקיד במעמדתו יימנע ממעשה מיותר, על גבול הפרובוקטיבי, ולא יגרר לכל תגובה". בבית הדין נימקו שהסכום עליו הוחלט נקבע משום שמדובר ברף עבירה נמוך מאוד וכי מדובר בפעם הראשונה בה מנהל הקבוצה של מכבי תל אביב הועמד לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully