וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע כועסים על ה"התגרות" של יואב זיו, ומרוצים שלא הביסו

18.4.2022 / 6:05

גם ברדה הצטרף לביקורת על מנהל מכבי תל אביב אחרי ה-0:1 בטרנר: "הוא עשה טעות". בקבוצה משוכנעים שניצחו בתוצאה האידיאלית לקראת חצי הגמר ברביעי, אבל יודעים: "נתמודד מול מכבי תל אביב אחרת". מחמאות לאספרייה ולופס, גורדנה צפוי להיות כשיר

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

בהפועל באר שבע בטוחים שמה שהספיק אמש (ראשון) לניצחון על מכבי תל אביב בליגה, לא יספיק לניצחון על מכבי תל אביב מחרתיים בחצי גמר גביע המדינה. "ברור שזו תהיה מכבי תל אביב אחרת", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "יחזרו גלזר וקניקובסקי והם יהיו בטירוף כי יצא שהמשחק גם בבלומפילד, אבל אנחנו נצטרך לבוא ולשחק חזק ואגרסיבי ולהיות יותר טובים ממה שהיינו בניצחון הערב". גם המאמן אליניב ברדה התייחס לכך במסיבת העיתונאים בטרנר בסיום המשחק אמש ואמר: "כל מה שעשינו הערב טוב, נצטרך לעשות עוד יותר טוב".

ברדה שם דגש בעיקר על הרפיון של הקבוצה ב-20 הדקות האחרונות. "כל מי ששיחק וסייע לניצחון ראוי למילה טובה ולהערכה. ללא קשר לכך, אנחנו צריכים לשחק את הכדורגל הטוב שלנו 90 דקות ולא 70 דקות וזה המפתח למשחק ביום רביעי. מבחינתי, לא היה לרגע אחד שני משחקים השבוע. לא היה צמד. היה משחק אחד שאותו סיימנו ויש את המשחק הבא".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מחכה לאופרה אחרת ברביעי. ברדה/דני מרון

ברדה מבין שהמשימה הגדולה ביותר שלו כעת היא להילחם בקלישאה שאי אפשר לנצח את אותה קבוצה תוך שלושה ימים. בהפועל באר שבע היה מי שאמר אמש: "זו המשימה של השחקנים וזה מה שצריך להניע אותם. אין רבים שייתנו צ'אנס לניצחון של הפועל באר שבע בבלומפילד וזה האתגר הגדול שלהם". מההיבט הזה היו במועדון כאלה שנשמעו אמש מרוצים מכך שהקבוצה ניצחה רק 0:1. "אם היינו מביסים את מכבי תל אביב, הם היו באים בשיגעון ביום רביעי. התוצאה הזו הכי טובה. גם ניצחנו ושמרנו על פער ממכבי חיפה והתבססנו במקום השני כמו שרצינו, גם צברנו ביטחון והראינו לעצמנו שאנחנו יכולים לנצח את מכבי תל אביב וגם סיימנו בתוצאה ובתחושה שיש לנו עוד הרבה מה לתת מולם ביום רביעי. התוצאה הזו היא אופטימלית לקראת המשך השבוע".

בעקבות הניצחון אמש, מצפים בהפועל באר שבע מהקהל להתעורר הבוקר ולרכוש את כל הכרטיסים שהוקצו לטובת הקבוצה לבלומפילד. "נתנו לאוהדים סיבות להאמין בנו", אמרו אמש במועדון. "מי שהתלבט אם לנסוע לתל אביב, צריך לרכוש על הבוקר כרטיס ולבוא להיות בגב שלנו". בדבריו אמש התייחס ברדה גם לכך ואמר: "הקהל דחף אותנו הערב לניצחון ואנחנו זקוקים לכל אוהד ביציע בבלומפילד ביום רביעי. אנחנו נעשה הכל להחזיר אותם הביתה מרוצים".

כזכור, נכון לאתמול בצהריים רק 6,500 אוהדים של הפועל באר שבע רכשו כרטיסים לחצי הגמר ומדובר בכמות הנמוכה ביותר שנמכרה לאחד מארבעת מחנות האוהדים. "השחקנים ראויים להערכה והקהל שלנו צריך לתת להם הרגשה ביתית בבלומפילד", הוסיפו במועדון.

הלדר לופס שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. דני מרון
עוד נקודת אור. הלדר לופס חוגג/דני מרון

ברדה נשאל על יואב זיו והעובדה כי הוא כתב על דף 2:6 במהלך המשחק כדי להתגרות באוהדים שעמדו מאחורי ספסל מכבי תל אביב וקיללו. "אני מכיר היטב את יואב זיו ואם הוא עשה את זה, הוא שגה", הגיב מאמן הפועל באר שבע. במועדון ממשיכים לכעוס הבוקר על מנהל מכבי תל אביב. "גם אם קיללו ואפילו ירקו, מצופה מיואב זיו לא להיגרר לזה ולא להדליק עוד יותר את הקהל עם כתיבת משפט כזה מתגרה".

אחת השאלות שתעמוד בפתחו של אליניב ברדה לקראת יום רביעי היא שאלת עמדת השוער. עד כה שיחק אריאל הרוש במשחקי גביע המדינה וברדה יצטרך להחליט אם להמשיך איתו גם בחצי הגמר או להשאיר בשער את עמרי גלזר. השוער הראשון של הפועל באר שבע אמר אמש בעניין: "ברור שאני רוצה לשחק בכל משחק, אבל אקבל כל החלטה של אליניב. אם הוא ייתן לי לפתוח, אהיה מאושר ואם הוא יבחר באריאל, אסייע בכל מה שאפשר כדי שננצח".

קרוב לוודאי שחאתם עבד אלחמיד ורמזי ספורי שנכנסו אתמול כמחליפים בגלל פציעות, יעלו ב-11 מחרתיים. רועי גורדנה שרשם משחק טוב, נפצע מעט, ובקבוצה יכשירו אותו למשחק. בקבוצה היו מאוד מרוצים מדנילו אספרייה שחזר בגישה אחרת אחרי ההרחקה שלו מול מכבי חיפה ולכל הדעות היה מהטובים בקבוצה. מי שעוד זכה למילים חיוביות הוא הלדר לופס שכבש את השער המנצח. לופס לא זכה לאמון מלא באחרונה ובקבוצה בטוחים שההופעה שלו והשער שכבש, ייתנו לו הרבה ביטחון לקראת ההמשך.

משחקי המחזור הבא בפלייאוף העליון

מכבי נתניה - מכבי חיפה
בני סכנין - הפועל באר שבע
מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully