וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לחיפאיות: 1,000 כרטיסים נוספים יועברו לאוהדי מכבי חיפה

17.4.2022 / 11:43

הקצאה נוספת לירוקים אחרי שהפועל חיפה לא מילאה את מכסתה לחצי גמר הגביע (שלישי, 20:30). אוהדי האלופה ציפו לכמות כרטיסים גבוהה יותר, אך לפי ההתאחדות "כאן זה נגמר". 2,000 כרטיסים יועברו מהפועל באר שבע למכבי תל אביב?

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:1 על בני סכנין/ספורט1

ההתאחדות לכדורגל הודיעה לראשי הפועל ומכבי חיפה ש- 1,000 כרטיסים נוספים יועברו למכירה לאוהדים הירוקים, זאת לאחר שהפועל חיפה לא מכרה את כל המכסה שלה. עד כה נמכרו לחצי גמר גביע המדינה (שלישי, 20:30) כ-8,000 כרטיסים לאוהדי הפועל ו-12 אלף כרטיסים לאוהדי מכבי חיפה, כאשר גם ההתאחדות מחלקת כמה אלפי הזמנות. האוהדים הירוקים ציפו לכמות כרטיסים גבוהה יותר שתשוחרר, אך לפי גורמים בההתאחדות ההחלטה כעת היא לאלף כרטיסים נוספים בלבד. "כאן זה נגמר", אמר גורם בהתאחדות לוואלה! ספורט, "האיצטדיון יהיה כמעט מלא".

אוהדי הפועל חיפה. אודי ציטיאט
לא מילאו את המכסה. אוהדי הפועל חיפה/אודי ציטיאט

במכבי חיפה עדיין לא הודיעו לקהל הרחב כיצד תתצבע המכירה ותחת אילו הגבלות, אך הכרטיסים צפויים להימכר בתוך כמה שעות ברגע שיוצאו למכירה.

בנוסף, בהתאחדות צפויים מחר להודיע גם כן למכבי תל אביב כמה כרטיסים יועברו לאוהדיה וזאת לאחר שיתברר כמה כרטיסים הפועל באר שבע תמכור עד סוף היום. על פי ההערכה בהתאחדות, כ-2,000 כרטיסים יועברו לאוהדים הצהובים מההקצאה של באר שבע אם לא תהיה התעוררות דרמטית ב-24 השעות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully