וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "צ'ארון ווינר אמיתי". שרי התגאה: "חיכיתי לרגע המתאים"

16.4.2022 / 22:10

מאמן מכבי חיפה החמיא לכובש: "הוא יודע להתעלות, כיף שיש לנו שחקן כזה". שרי: "אני אוהב את המשחקים החשובים"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:1 על בני סכנין/ספורט1

יותר מ-27 אלף צופים ראו הערב (שבת) את אחד השערים היפים של העונה בליגת העל, כאשר צ'ארון שרי הקפיץ לחיבורים בטאץ' נדיר בדקה ה-66 והעניק למכבי חיפה 0:1 ביתי על בני סכנין. הירוקים הגדילו את יתרונם בפסגה ל-10 נקודות, יממה לפני המפגש בין הפועל באר שבע השנייה למכבי תל אביב השלישית, ועשו עוד צעד משמעותי לעבר אליפות שנייה ברציפות ו-14 בתולדות המועדון.

כעת הירוקים יעברו להתמקד בדרבי מול הפועל חיפה בחצי גמר הגביע ביום שלישי, בניסיון לשמור על סיכוי לדאבל שני בהיסטוריה.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
צעד משמעותי לאליפות. ברק בכר/מאור אלקסלסי

ברק בכר, שחזר לעמוד על הקווים אחרי האבל על מות אחיו זוהר ז"ל, אמר: "מודה לכל מי שתמך. למכבי תל אביב על הסרטים השחורים, למועדון פה, לכל מי שתמך. ידעתי שיש פה שחקנים שמבינים את הסיטואציה, שייתנו אקסטרה היום. הם נתנו מעצמם, זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו בזמן האחרון, הרגשתי שהם מאוד רוצים".

על שרי אמר בחיוך: "אני כועס עליו כי הוא היה צריך לכבוש צמד עוד לפני כן. הוא כנראה השאיר את זה לשלב מאוחר... הוא יודע להתעלות במאני טיים, ווינר אמיתי, מנהיג, כולנו מחזיקים ממנו ואוהבים אותו כיף שיש לנו שחקן כזה".

על האליפות: "התקרבנו, עשינו צעד משמעותי, אבל יש עוד שישה משחקים, מהם שלושה רצופים בחוץ. כל משחק יותר קשה מהשני. ברור שיש יתרון משמעותי, אבל עד שזה לא נגמר זה לא נגמר. בואו נחכה עם החגיגות".

הכובש צ'ארון שרי סיכם: "היו לי צ'אנסים לפני כן, אבל חיכיתי לרגע המתאים. ראיתי את השוער וברגע האחרון בדקתי איפה הוא לפני שאני בועט. כן, זה שער יפה. אני אוהב את המשחקים החשובים, הפעם זה הייתי אני ולפעמים שחקנים אחרים. אנחנו רוצים את הדאבל או הטרבל, אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה על המגרש".

עוד בוואלה!

ללכת שרי אחריו: גולאסו של שרי קבע 0:1 למכבי חיפה על בני סכנין

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי. מאור אלקסלסי
כולם אוהבים אותו. צ'ארון שרי/מאור אלקסלסי

חיים סילבס, מאמן המפסידה: "סכנין קבוצה טובה שהגיעה בזכות למקום שלה, השחקנים עושים עונה אדירה וכל הכבוד. אבל אני מרגיש שהאווירה היום - הלחץ והעוצמות של מכבי חיפה - לקחה אותנו למטה, פגעה בביטחון. אני מאמין בשחקנים האלה, הם ראויים להיות בצמרת, הייתה במה מתאימה ואני מרגיש שנתנו יותר מדי וסבלנו בגלל זה. היינו צריכים קצת יותר אומץ ופעולות אישיות, יכולנו לעשות יותר וזה מאכזב. ציפיתי לעשות יותר, באנו למשחק פתוח, אבל מכבי חיפה הגיעה להרבה מצבים אם לומר את האמת. בפלייאוף משחקים נגד קבוצות טובות. הגיוני שלא ננצח את כל המשחקים, גם מכבי תל אביב לא ניצחה את כל המשחקים. פלייאוף עליון הוא קשה לכולם".

גד עמוס, שהציג יכולת גבוהה בין הקורות עד שנכנע לשער הנפלא של שרי: "הפסדנו נקודות חשובות. אני רוצה לנצח כל משחק, גם פה בחיפה רצינו לצאת עם משהו. העצירות שלי? לצערי כדור אחד נכנס. מגיע לשרי כל הכבוד. הוא באמת עשה גול גדול, לי זה כואב".

השוער שוב בזבז זמן וגם ספג כרטיס צהוב בשל כך כבר בדקה ה-54. הערב הוא אמר: "לשחק נגד מכבי חיפה או מכבי תל אביב, מול 20-30 אלף איש... מה רוצים? אז אני משחק לאט ולוקח עוד 5-10 שניות. לא ראיתי את ג'וש כהן או דניאל פרץ משחקים מהר באירופה, כל השוערים עושים את זה".

שחקני מכבי חיפה עומר אצילי, נטע לביא. מאור אלקסלסי
הפנים לדרבי. עומר אצילי עם נטע לביא/מאור אלקסלסי

המשך משחקי המחזור ה-30 בפלייאוף העליון:

ראשון, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

שני, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי נתניה (ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully