וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן ישוחרר היום מבית החולים: "רוצים לנצח בגביע גם בשבילו"

14.4.2022 / 9:41

קשר הפועל חיפה מתאושש מהפציעה שפגעה לו באיברים פנימיים ויהיה בחג הפסח בביתו. על ממן נאסר לעשות פעילות במשך חודשיים לפחות וספק אם יפתח בצורה מלאה את אימוני העונה הבאה. שחקן בקבוצה: "הוא השחקן הכי חשוב שלנו, נצטרך להתעלות על עצמנו"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

קשרה של הפועל חיפה חנן ממן ישתחרר היום (חמישי) מבית החולים. כזכור, הקשר ספג מכה במשחק מול הפועל חדרה מתמיר גלזר ונכנס לניתוח בהול כאשר הוא סובל מפגיעה באיברים פנימיים. בימים האחרונים החל שיפור אצל ממן שהחל לאכול לבד והיום הוא התבשר שישוחרר מבית החולים ויחזור לביתו.

לפי הנחיות הרופאים בבית החולים, ממן לא יוכל לעשות שום פעילות במשך חודשיים לכל הפחות כך שהעונה לא יחזור לשחק וספק אם יוכל להתחיל באופן מלא את אימוני טרום העונה הבאה. ממן עדיין לא החליט אם להגיע למשחק חצי גמר הגביע אך נראה שהסיכויים לכך נמוכים.

שחקני הפועל חיפה מבקרים את חנן ממן הפצוע. הפועל חיפה, אתר רשמי
לא יגיע לדרבי? חנן ממן/אתר רשמי, הפועל חיפה

בחיפה ממשיכים בהכנות ללא ממן לחצי גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה כאשר המאמן אלישע לוי עדיין לא החליט באיזה מערך לעלות. "חנן הוא השחקן הכי חשוב שלנו", קבע שחקן בקבוצה. "ברור שזו אבידה אבל יש פה שחקנים טובים ונצטרך להעתלות על עצמנו, אנחנו רוצים לנצח בגביע גם בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully