וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב האשימו: "תמיד מקללים ויורקים כאן". בבאר שבע טענו: "יואב זיו התסיס"

17.4.2022 / 22:30

חילופי האשמות קשים בין המועדונים לאחר ה-0:1 של הפועל באר שבע, דן ביטון ספג קללות ויריקות. קרסטאיץ': "השחקנים היו מתחת לרמתם"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע הוכיחה הערב (ראשון) שהיא ניצבת במקום השני בזכות, כשניצחה בקרב ישיר 0:1 את מכבי תל אביב, פתחה ממנה פער של שש נקודות והקטינה את הפער ממכבי חיפה המוליכה לשבע נקודות. לסיום העונה בפלייאוף העליון נותרו עוד שישה מחזורים, מה שאומר שיש 18 נקודות בקופה, אבל לפני הפנטזיות הכמוסות על חזרה למאבק על התואר, באר שבע תקווה לשחזר את התוצאה גם בחצי גמר הגביע בעוד שלושה ימים. מכבי תל אביב הפסידה לראשונה אחרי 13 מחזורים והסיכוי היחיד שנותר לה לזכות בתואר הוא הגביע.

חילופי האשמות קשים היו בין גורמים בשני המועדונים בעקבות אירועים שקרו במהלך המשחק מאחורי ספסל האורחת. גורם במכבי תל אביב האשים: "לא יכול להיות שבכל משחק של הפועל באר שבע יושבים אוהדים שלהם וממרחק של מטר יורקים ומקללים את אנשי הקבוצות היריבות. דן ביטון חטף קללות ויריקות והוא בכלל היה ביציע, שלא לדבר על מה שעשו ליואב זיו על הספסל. זו לא רק מכבי תל אביב שחוטפת את זה. הפועל באר שבע צריכה לדעת את מי להושיב ביציע שליד שחקנים שלא מתלבשים. נמאס כבר לחטוף את זה בכל משחק".

בהפועל באר שבע התגוננו ותקפו מנגד: "לא היה מתפתח שום דבר חריג אלמלא יואב זיו שכתב על דף 2:6 והתסיס את כל האווירה. יואב חימם את הקהל עם המשפט הזה שרשם על הדף והוא צריך לעמוד על כך לדין".

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע: "ניצחון חשוב כי התייחסנו למשחק הזה בשיא הרצינות, אבל חשוב להגיד שלמשחק הזה יש אפס משמעות לקראת יום רביעי. יש לנו יומיים של הכנות לקראת הגביע, נאושש את השחקנים ונראה מי זמין לנו. עם כל כמות הפצועים שיש לנו אני מתייחס רק למי שמשחק. אם מי ששיחק היום יהיה כשיר ויתאים מבחינה מקצועית - הוא ישחק".

על הניצחון: "מה ניצח את המשחק? השער של לופס. מכבי תל אביב מאוד הפתיעה אותנו, לקח לנו כמה דקות כדי להבין את המערך שלה. שוב, המשחק הבא יהיה שונה לחלוטין ולתוצאה פה לא תהיה שום משמעות על המשחק ברביעי". אלונה? היא לא מעורבת בכלל בקבלת ההחלטות המקצועיות. לשמחתי הדי.אנ.איי שלי מאוד דומה לזה של המועדון, אבל אני עוד לא יודע להגיד מה יהיה איתי בעונה הבאה. זה לא פשוט מבחינתי ומבחינת המשפחה, אז נראה".

על הסגל לקראת העונה הבאה: "נכון שיש מחשבות על להצעיר את הסגל, אבל אתה רואה שחקנים בגילאים 35-36 שמשחקים בצורה אינטנסיבית, דברים השתנו היום, אז צריך לקחת גם את זה בחשבון".

על האוהדים: "הקהל זה הכוח שלנו. הם השחקן ה-12 שלנו ונצטרך אותם בפול פאוור ברביעי".

עוד בוואלה!

רק אחת במרדף: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
"יש מחשבות להצעיר את הסגל". אליניב ברדה/דני מרון

רמזי ספורי, שלא היה כשיר במאת האחוזים ושותף כמחליף: "כל ניצחון הוא חשוב עבורנו, ידענו שיהיה משחק לא פשוט והגענו הערב כדי להכריע כבר מהדקות הראשונות. שמח שעשינו את זה. הגענו לכאן כדי להילחם, אם שחקן לא מגיע עם רעב אז אין לו מה לחפש בכדורגל". ברביעי יש משחק על תואר, הדרך לגמר. נגיע ונתכונן למשחק יותר קשה ממה שהיה היום".

לגבי שיבוצו בהרכב: "המאמן הוא זה שקובע מי משחק, וכל מה שהוא יחליט יהיה מקובל עליי".

על האמונה באפשרות לזכות באליפות: "אני חושב שהמשחק הזה יכול להראות לכם אם אנחנו מאמינים או לא, אנחנו נשחק עד הסוף ונילחם כל עוד אפשר".

אור דדיה עם מיגל ויטור שחקני הפועל באר שבע. דני מרון
ועכשיו, לגביע. אור דדיה עם מיגל ויטור/דני מרון

מלאדן קרסטאיץ', מאמן מכבי תל אביב: "לא היינו ביכולת הרגילה שלנו. לא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו, לא קיבלנו החלטות טובות כשהיינו עם הכדור. גם ההתקפה וגם ההגנה שלנו לא עבדה וזה היה משחק רע בשני הצדדים. במחזור הקודם היה לנו משחק קשה וכך גם היום, אבל אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלנו ממשחק למשחק, כשביום רביעי יש לנו משחק בגביע. אני חושב שהשחקנים הבכירים שלנו היו מתחת לרמתם הרגילה, זה קורה".

על העונה הבאה: "מה שחשוב זה העונה הזו, יש לנו עוד דברים לשחק עליהם". כשנשאל האם שחקניו יכולים לבוא בראש שקט לחצי הגמר מול אותה יריבה, השיב: "לא".

מתן חוזז הוסיף: "הגענו בכושר טוב לפלייאוף, אבל דברים קצת פחות מסתדרים וזה כואב לנו. התקווה היא לסיים את העונה בצורה טובה עם כמה שיותר ניצחונות. המשחק הזה כבר מאחורינו, נבדוק מה צריך לתקן ונגיע לחצי הגמר באנרגיות שיא כדי לנצח. זה מה שאנחנו רגילים ולזה אנחנו מכוונים. המטרה היא חד משמעית לשמור על הגביע".

כתב חדשות12, גיא פלג, אוהד ירוק ידוע, שוב עוקץ את מכבי תל אביב

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"משחק רע בשני הצדדים". מלאדן קרסטאיץ'/דני מרון

השתיים ישחקו כאמור זו מול זו בחצי גמר הגביע ביום רביעי בבלומפילד. בראשון הבא תתארח הפועל באר שבע אצל בני סכנין במסגרת הפלייאוף העליון ולמחרת ייערך המשחק המרכזי של המחזור ה-31, כאשר מכבי תל אביב תארח את הפועל תל אביב לדרבי מסקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully