וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר ליובאנוביץ': מילאדין סטבנוביץ' מועמד למכבי תל אביב

27.4.2022 / 18:08

הצהובים מגלים עניין רב במגן הימני של צ'וקאריצ'קי, הקבוצה ממנה רכשה את הסרבי בינואר. סטבנוביץ' לא יהיה שחקן חופשי, אך רכישתו תעלה לקבוצה סכום נמוך בהרבה משל החלוץ

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב מגלה עניין רב במגן הימני של צ'וקאריצ'קי הסרבית, מילאדין סטבנוביץ'. אחרי ההצלחה הגדולה עם ג'ורג'ה יובאנוביץ', ייתכן שמכבי תל אביב תצרף שחקן נוסף מצ'וקאריצ'קי, המגן הימני מילאדין סטבנוביץ' בן ה-26, שגדל בפרטיזן בלגרד ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של סרביה. סטבנוביץ' אף היה שותף לזכייה של סרביה בגביע העולם עד גיל 20 ב-2015 לצד אקס מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'.

מילאדין סטבנוביץ', שחקן נבחרת סרביה הצעירה לשעבר. MICHAEL BRADLEY/AFP, GettyImages
עבר בכל הנבחרת הצעירות של סרביה. סטבנוביץ'/GettyImages, MICHAEL BRADLEY/AFP

סטבנוביץ' משמש במשחקים רבים כקפטן צ'וקריצ'קי והוא נחשב לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה. בעבר הגיע לישראל למשחק של נבחרת הנוער של סרביה, אז שיתף פעולה עם ננאד צבטקוביץ' ממ.ס. אשדוד שאמר עליו היום כי מדובר במגן ימני יוצא מן הכלל שיכול לסייע לכל קבוצה בליגה הישראלית.

כזכור, מכבי תל אביב רכשה את ג'ורג'ה יובאנוביץ' בסכום של 1.9 מיליון יורו. גם סטבנוביץ' אינו שחקן חופשי אך רכישתו תעלה למכבי תל אביב סכום נמוך בהרבה.

ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
סיפור ההצלחה מצו'קאריצ'קי יחזור על עצמו? יובאנוביץ'/אריאל שלום

בסוף העונה מכבי תל אביב תיפרד מאנדרה ג'ראלדש ותצטרך להביא מגן ימני אחר. המחשבות על אלי דסה קיימות, אך ספק אם הוא ירצה לשוב. באחרונה עבר דסה לסוכנות אחרת והוא מתעתד להישאר באירופה אחרי עונה מצויינת שלו.

קרוב לוודאי שמכבי תל אביב שוב תצטרך מגן ימני זר וסטבנוביץ' הוא בהחלט אופציה הולמת, בטח אחרי ההתאקלמות המהירה של יובאנוביץ' במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully