וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמוד קנדיל צפוי לפתוח בשער בני סכנין נגד מכבי תל אביב

27.4.2022 / 14:00

השוער, שלא שיחק כמעט ארבעה חודשים, אמור להחליף את גד עמוס שסובל מכאבים. סילבס יצטרך לאלתר בחלק האחורי לאור החיסורים הרבים

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

מחמוד קנדיל צפוי לפתוח בין הקורות במשחקה של בני סכנין מול מכבי תל אביב במחזור הקרוב (שבת, 20:15, ספורט4). השוער הוותיק לא שיחק תקופה ארוכה, מאז ה-13 בינואר ליתר דיוק, אך צפוי לחזור להרכב לאחר כשלושה חודשים וחצי וזאת בעקבות פציעה בקרסול ממנה סובל גד עמוס.

חיים סילבס מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
יצטרך לאלתר נגד מכבי תל אביב. חיים סילבס/מאור אלקסלסי

עמוס רושם תקופה נהדרת מבחינתו ואיתו הבטיחה סכנין את המקום בפלייאוף העליון, אבל הוא סובל מכאבים בקרסול וההערכה היא שלא יהיה כשיר למשחק בשבת. מלבד עמוס, המאמן חיים סילבס יחסר את איאהב גנאים ואת בירם כיאל המורחקים וכן את מארון גנטוס הפצוע. בנוסף לכך, גם עומרי בן הרוש לא צפוי להיות כשיר והמשמעות היא שסילבס ייאלץ לאלתר בחלק האחורי.

בסכנין רוצים מאוד להמשיך במומנטום ולסיים במקום הרביעי כדי להיות במוקדמות הקונפרנס ליג בעונה הבאה: "ברור שהמטרה היא לסיים במקום הרביעי. אנחנו לא נופלים ממכבי נתניה ומהפועל תל אביב ומבינים שזה אפשרי", אמר גורם במועדון.

בינתיים בסכנין לא עוסקים בשאלת המאמן לעונה הבאה, כאשר יושב ראש המועדון מוחמד אבו יונס כבר הודיע שידון בנושא רק בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully