וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכה לאישור: בני סכנין רוצה לממש את האופציה על מורה בתשלומים

25.4.2022 / 9:40

בקבוצה זקוקים להסכמת אתלטיקו מטרופוליטנו כדי להעביר בפעימות את 450,000 השקלים עבור הברזילאי. אכזבה מהתיקו נגד הפועל באר שבע: "היינו יכולים לגמור את המשחק במחצית הראשונה"

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

תחושת אכזבה בבני סכנין לאחר התיקו 1:1 נגד הפועל באר שבע אמש (ראשון), לאחר שהקבוצה לא הצליחה להשיג ניצחון שהיה מעלה אותה מעל מכבי נתניה והפועל תל אביב בטבלה ומחזירה אותה למקום הרביעי לפחות עד לסיומו של הדרבי התל אביבי הערב. בימים שלפני המשחק המאמן חיים סילבס הדגיש בפני השחקנים כי למרות שבאר שבע נאבקת על האליפות, הם עצמם נלחמים על הכרטיס לאירופה, והחדיר בהם אמונה שניתן להשאיר את הנקודות בבית.

"אין ספק שרצינו לנצח וראו את זה על המגרש", אמר שחקן בסכנין, "היינו יכולים לגמור את המשחק במחצית הראשונה ולא עשינו את זה. במחצית השנייה באר שבע כבר השתלטה על המשחק, התיקו בסוף היה משקף".

כעת, בסכנין יחזיקו אצבעות למכבי תל אביב הערב, שכן ניצחון של הצהובים ישאיר את יריבתם העירונית במאזן נקודות שווה לקבוצה של סילבס. למשחק הבא תגיע הקבוצה מהמגזר עם חיסורים משמעותיים: בירם כיאל המוצהב, איהאב גנאים המורחק ומארון גנטוס הפצוע ייעדרו, וגם עומרי בן הרוש בספק.

שופט הכדורגל עידן לייבה מראה את הכרטיס האדום לשחקן בני סכנין איהאב גנאים. מאור אלקסלסי
ייעדר במשחק הבא. גנאים בעת ההרחקה אמש/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, בני סכנין פנתה לנציגיו של ארי מורה והודיעה להם כי תשמח לממש את האופציה בחוזהו של השחקן, לפיה ניתן לרכוש אותו תמורת 450,000 שקלים, אלא שבהנהלה הבהירו שהדבר יתאפשר רק בתשלומים וספק אם אתלטיקו מטרופוליטנו הברזילאית, לה שייך מורה, תסכים לכך. בכל מקרה, בסכנין מחכים כעת לתשובה בנושא.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully