וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה הודה לאחר התיקו: "זה מרגיש כמו הפסד"

מאמן באר שבע מאוכזב לאחר ה-1:1 מול בני סכנין ופספוס ההזדמנות לצמק את הפער בפסגה: "אני מודאג כי ספגנו שער טיפשי"

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

אכזבה בהפועל באר שבע לאחר ה-1:1 הערב (ראשון) עם בני סכנין. הקבוצה של אליניב ברדה קיוותה להשיג ניצחון בדוחא ולצמק את הפער מהמוליכה והאלופה מכבי חיפה שבפסגה לארבע נקודות בלבד, אך לא הצליחה לנצל דקות מומנטום במחצית השנייה ויצאה רק עם נקודה מול הקבוצה של חיים סילבס, שאיבדה בתוספת הזמן את איהאב גנאים שראה כרטיס צהוב שני. גיא מלמד כבש ראשון לזכות המארחת לאחר החמצת פנדל של כיאל (15), דור מיכה המחליף איזן בדקה ה-51 עם שערו הראשון העונה בליגת העל.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה: "התיקו הזה מרגיש כמו הפסד. אני חושב שמהדקה העשרים ומשהו שנכנס למשחק הגענו להמון הזדמנויות שרק היה צריך למסור פס טוב ואז היינו משיגים את התוצאה, היה חסר לנו רק השפיץ על הנעל". ברדה נשאל מה היה חסר לקבוצתו: "היינו כל פעם קרובים, אך לא הצלחנו למצוא את הרשת. אני מודאג כי ספגנו שער טיפשי ואם לא היינו חוטפים אותו והמשחק יכול היה להתפתח אחרת".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
"חסר לנו השפיץ של הנעל". ברדה/מאור אלקסלסי

על השיפוט: "הוא היה טוב מאוד, ולא בגללו סיימנו רק בתיקו". על הסיכויים לאליפות: "אנחנו מסתכלים על עצמנו. יש לנו עוד משחקים בליגה, יש לנו גמר גביע. עברנו שני משחקים קשים מאוד והיה חשוב לנו להכין את השחקנים מבחינה מנטלית, ואני חושב שחוץ מעשרים הדקות הראשונות הגענו מוכנים היום. מבחינת הנתינה והגישה היינו בסדר גמור היום".

על המשחק מול מכבי נתניה: "מתחילת העונה לאף אחד לא הלך קל מול נתניה בבית שלה. אני צופה משחק קשה". על המשך דרכו בסיום העונה: "שוב אני אומר, אני מרוכז כל כולי אך ורק בחמשת המשחקים שנותרו עד סיום העונה, וזה כל מה שמעניין אותי".

שוער באר שבע אריאל הרוש, ששיחק לראשונה מאז אוקטובר: "אכזבה, באמת אכזבה. במחצית השנייה היינו מצוינים, אבל היה חוסר מזל. יש גם משחקים כאלה. ידענו שיהיה קשה, עם המגרש הזה, כשהם באים לסגור אותנו. אבל אי אפשר להגיד מילה אחת רעה על השחקנים, יש גם ימים כאלה". על עצירת הפנדל והשער שספג: "זה מאכזב, עד שאני עוצר פנדל.. אבל הם באו שלושה מולי וכבשו. פספוס, אבל קורה".

על מצבו האישי: "לפני חצי הגמר ברדה אמר לי שאולי אשחק, ואמרתי לו שאשמח. בסוף הוא הודיע לי שלא אשחק, ולא אשקר, היה לי ממש קשה. התחלתי טוב את העונה, כשוער ראשון, אבל נפצעתי בכתף, נעדרתי ארבעה חודשים, גלזר עשה עבודה טובה, וכשהקבוצה רצה לא עושים חילופים. כל אחד רוצה לשחק, אבל אני חייב לכבד כל החלטה של הצוות המקצועי ולהמשיך לעבוד קשה".

עוד בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע ובני סכנין נפרדו ב-1:1, הפער בפסגה - 6 נקודות

לכתבה המלאה
חיים סילבס מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
"יש לנו ירידה פיזית, חצי קבוצה צמה". סילבס/מאור אלקסלסי

מאמן סכנין חיים סילבס: "בחצי הראשון פתחנו נהדר, עלינו ליתרון ויכולנו לכבוש את השני ולהקשות עליהם. הם שינו מערך, וזה יצר לנו בעיה. יש לנו ירידה פיזית, ואני מרגיש את זה. זה קשור לזה שחצי קבוצה צמה כבר כמה שבועות, קשה להרים קצב באימונים. אני מאוכזב שבמחצית הראשונה לא הוצאנו יותר מההתקפה, בחצי השני כבר היינו עייפים. אז בסך הכל אני מרוצה מהנקודה. קיבלנו קבוצה שהייתה חייבת לנצח ורצה לאליפות, אבל הגענו מוכנים. הירידה הפיזית שלנו הקלה על באר שבע, וה-1:1 הזה צודק".

סילבס נשאל על התחושה שלמרות ההישג, טרם נסגר איתו חוזה לעונה הבאה: "אמרו לי שצריך פלייאוף עליון ועשינו את זה בסטייל. שום דבר שקורה לא אומר שאני ממשיך או לא ממשיך. מה שיהיה יהיה. כולם רוצים לדעת מוקדם ככל שניתן מה יהיה. אני מחובר למקום, באתי לפה לא לכמה שבועות, זו עונה מאוד מוצלחת. אם הדברים יתאימו, מה טוב. אם לא, יהיה בסדר".

כובש השער לסכנין גיא מלמד: "לא נעים שאנחנו ללא ניצחון, בטח לאחר שנתניה ניצחו ואנחנו היחידים שלא ניצחו בפלייאוף. תמיד אחרי שאתה נותן גול ומסיים בתיקו אתה עם תחושת החמצה, למרות שאני חושב שתיקו זה משקף, אנחנו קצת מאוכזבים". על חבריו לקבוצה שצמים ברמדאן: "החבר'ה פה כבר רגילים לזה, אני לא רואה ירידה באינטנסיביות".

על המטרות שלו לעונה הבאה: "אני חתום פה לעוד שנה, אני שמח מאוד מכך. יש לנו קבוצה טובה, אני מקווה שהשלד יישאר לעונה באה. כמובן שאני רוצה להרים את המספרים שלי, אני מאמין שאני מסוגל. העונה אני גם נותן עוד בישולים ואני מרוצה מכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully