וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין אליפות, ודיכאון בבאר שבע: "ירדנו לקרקע אחרי הגביע"

25.4.2022 / 6:21

אכזבה בבאר שבע מהתיקו בסכנין שחיסל את הסיכוי האחרון לאליפות, כעס על השופט לייבה שאישר את השער של מלמד. ברדה שוב נקודת האור בזכות ההרכב, התגובה והטיפול בהרוש. הסיבות לאופטימיות: יחזקאל חזר טוב, שכטר ורוקאביציה בדרך

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

ארבעה ימים לאחר מראות השמחה והאושר בבלומפילד בעקבות הניצחון על מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה, התחלף מצב הרוח בהפועל באר שבע לתחושת עצב גדול. במשך דקות ארוכות ישבו שחקני הקבוצה בחדר ההלבשה באיצטדיון דוחא והתקשו לעכל את התיקו מול בני סכנין (1:1) שחיסל כנראה את הסיכוי האחרון שהיה לקבוצה להיאבק עם מכבי חיפה על האליפות.

"זה לא משחק להפסיד בו שלוש נקודות. זה לא משחק לסיים בתיקו", אמר אמש שחקן בקבוצה אחרי שהפער ממכבי חיפה קטן רק ל-6 נקודות במקום ל-4 שהיה יכול להיות. "נכון שפתחנו בהילוך ראשון והתעוררנו רק אחרי השער שספגנו, אבל ברוב דקות המשחק שלטנו בצורה טוטלית במגרש והגענו להמון מצבים. זה דיכאון גדול מאוד כי באנו למשחק הזה וירדנו לקרקע אחרי חגיגות הגביע. זו אכזבה עצומה לכל המועדון".

שוער הפועל באר שבע אריאל הרוש עם אור דדיה. מאור אלקסלסי
הודה לברדה. הרוש/מאור אלקסלסי
שופט הכדורגל עידן לייבה עם שחקן בני סכנין איהאב גנאים, שחקן הפועל באר שבע אנדרה מרטינס. מאור אלקסלסי
החלטה רעה. לייבה/מאור אלקסלסי

מעבר לתחושת הפספוס שאחזה בכולם, התעסקו במועדון בדרך הביתה דרומה בהחלטת צוות השיפוט בראשות עידן לייבה להתעלם מהכניסה לרחבה של גיא מלמד בעת ביצוע הפנדל של בירם כיאל. מלמד היה הראשון שהגיע לכדור שהדף אריאל הרוש והצליח לדחוק אותו מקרוב פנימה. בבאר שבע משוכנעים כי מלמד נכנס לרחבה לפני שכיאל בעט את הכדור מהנקודה הלבנה ועל כך הלינו אמש בדרך הביתה. גם העובדה שלייבה לא נתן עוד דקת תוספת זמן בהארכה על אף שהרחיק את איהאב גנאים, הכעיסה מאוד את אנשי הקבוצה.

מי ששוב זכה למלים חמות הוא המאמן אליניב ברדה, שעל אף לא מעט לבטים וחיסורים, בחר 11 נכונים ובעיקר ניהל את המשחק היטב עם חילופים טובים ששיפרו את יכולת הקבוצה. ברדה בחר לתת לאריאל הרוש לפתוח בהרכב אחרי שאיכזב מאוד את השער בחצי גמר גביע המדינה כשנתן דווקא לעמרי גלזר לעלות בהרכב, אף שהרוש עמד בכל משחקי הגביע והציג יכולת טובה. "אליניב בחור מאוד חם ואנושי. הוא ידע שאריאל התאכזב מאוד וגמל לו בהחלטה לתת לו לפתוח בזכות ולא בחסד", אמרו אמש בקבוצה. "אריאל מקצוען. מתאמן מצוין ומתנהג למופת והגיע לו לשחק. אליניב בחר בגלזר לגביע, אז מיד אחרי זה נתן לו לשחק בליגה. ככה מאמן שצריך לנהל חדר הלבשה, צריך לנהוג".

שחקן הפועל באר שבע דור מיכה עם רועי גורדנה. מאור אלקסלסי
לאט לאט חוזר לעצמו. מיכה/מאור אלקסלסי
מאמן  הפועל באר שבע אליניב ברדה. מאור אלקסלסי
בחר, אילתר, הגיב. ברדה/מאור אלקסלסי

בקבוצה שמחו בשביל דור מיכה שכבש את שער הליגה הראשון שלו במדי הקבוצה. מיכה מתחיל קצת לחזור לעצמו, אם כי הוא עדיין רחוק מהיכולת שהפכה אותו לאחד הקשרים הטובים בליגה ובהפועל באר שבע מקווים להביא אותו לרמה שהציג בעבר.

תומר יוספי ואביב סולומון שסיימו את המשחק עם כרטיסים צהובים, יעדרו מול מכבי חיפה בעוד שבועיים.
ניקיטה רוקאביצה ואיתי שכטר יגבירו קצב השבוע באימונים לקראת האפשרות שיחזרו לסגל בקרוב. שגיב יחזקאל שנכנס אתמול כמחליף, חזר לשחק אחרי הפציעה הארוכה שעבר והציג יכולת טובה.

האזינו: יניב טוכמן על תחושת הפספוס בהפועל באר שבע

הערב יתקיים המשחק שינעל את המחזור ה-5 בבית העליון כאשר מכבי תל אביב תארח את הפועל תל אביב לדרבי מספר שלוש העונה (20:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully