וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונסטנטין לאחר ההצגה מול מכבי חיפה: "ראינו את הטירוף"

מגן מכבי נתניה התראיין לתכנית הספורט של 103FM לאחר ה-0:3 על האלופה והמוליכה מכבי חיפה, וגם פירגן למאמנו: "פסיכולוג לכל דבר"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

במכבי נתניה עדיין לא נרגעו לאחר ההצגה הגדולה אתמול (שבת) מול האלופה והמוליכה מכבי חיפה, אותה הביסו 0:3. מגן הקבוצה שי קונסטנטין התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס בין השאר לעבודה עם המאמן בני לם, שהגיע במהלך העונה ושינה את פני הקבוצה.

"יש לנו מאמן מנטלי, זה פסיכולוג לכל דבר", אמר קונסטנטין על מאמנו. "בני הכניס לנו המון ביטחון. מאז שהוא הגיע הקבוצה משחקת כדורגל באמת בצורה יוצאת דופן. אם זה מבחינה התקפית ואם זה שהוא ייצב את ההגנה, הקבוצה נראית שמחה. אחד הדברים שבני הביא איתו זה את כל הטירוף והשמחה, אתמול ראו את בני לם, את הטירוף שהוא הביא בכל השחקנים ששיחקו. זה בדיוק מה שמאפיין את בני".

על הטענות כי הפגנת היכולות אמש לא משתווה למשחקים אחרים: "גם במשחקים האחרונים, עדיין שיחקנו כדורגל התקפי. מסכים שלא באותה רמת ביצוע ולא באותה רמת אגרסיביות כמו במשחק נגד מכבי חיפה. נגד הפועל תל אביב שיחקנו פחות טוב, נקודה. אין קשר למנטלי, לא הגיע לנו לנצח אבל כשהקבוצה משחקת טוב ואגרסיבי כמו אתמול אז יש תוצאות. מאז שבני הגיע יש לנו סוג של דרך יחד עם אלמוג והצוות המקצועי".

"אצלנו לא משנים את המערך כל משחק, יש לנו דרך שברגע שאתה מתרגל אותה לאורך זמן שחקנים עושים את זה בצורה מושלמת. זו שיטת משחק שצריכים ללמוד אותה", טען. "אני לא זוכר באף קבוצה בליגה שמשחקת עם 4 שחקני הגנה שמגן לוחץ מגן, ואנחנו עושים את זה".

בנוסף, דיבר קונסטנטין על התמודדות עם חווית ההפסד: "לבוא אחרי הפסד ולחכות למשחק הבא זה הדבר הכי קשה לכדורגלן, שחקן שמפסיד רוצה שהמשחק הבא יהיה ביום למחרת בבוקר. אין יותר מדי מה לעשות, צריך לחכות למשחק הבא ולנסות לתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully