וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ הגיש תלונה בגין איומים ותקיפה, שניים עוכבו לחקירה

27.4.2022 / 13:05

בעלי הפועל חיפה התלונן על ניסיון תקיפה מחוץ לבית המלון בו הוא שוהה, החשודים זוהו באמצעות צילומי האבטחה. צפו באירוע

אוהדי הפועל חיפה חובטים ברכבו של הבעלים, יואב כץ/פרטי

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ שהגיע לאחרונה לישראל אחרי תקופה ממושכת, הגיש שלשום (שני) תלונה במשטרה בגין ניסיון תקיפה ואיומים. לאחר ההפסד האחרון של הפועל חיפה 4:0 לעירוני קרית שמונה, התגודדו עשרות אוהדים סביב מכוניתו של כץ, גידפו אותו ודרשו ממנו למכור את המועדון (כפי שגם ניתן לראות בסרטון הראשי של הידיעה הנ"ל), אולם האירוע שבגינו הוא פנה למשטרה התרחש שלשום בתחומי בית המלון בחיפה בו הוא שוהה.

במצלמות האבטחה תועדו שני אנשים כשהם מתקרבים לכץ שנמצא במכונית. על פי דוברות המשטרה מחוז כרמל, מיד עם קבלת התלונה מצד כץ נגבו עדויות, נתפסו מצלמות אבטחה ונעשתה פעילות מאומצת במישור המודיעיני, שהביאה לחשיפת זהות החשודים במעשה - קטין בן 16, תושב חיפה, ותושב נשר בן 29. השניים עוכבו לחקירה ושוחררו בתנאים מגבילים תוך שהחקירה נמשכת.

יואב כץ, בעלי הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
הגיש תלונה במשטרה. יואב כץ/מאור אלקסלסי

צפו בתקרית מחוץ לבית המלון של יואב כץ

בעלי הפועל חיפה יואב כץ מותקף על ידי אלמונים/לפי סע' 27א לחוק זכויות יוצרים

לטענת כץ וכפי שגם ניתן לראות בסרטון, אחד משני החשודים ניסה לפתוח את דלת המכונית בניסיון להגיע אליו וגם חבט בדלת של הרכב. עוד נטען כי חמישה אוהדים נוספים הגיעו למקום, אך כץ הבחין במתרחש ובמהרה חולץ מהמקום על ידי הנהג ברכב. על פי החשד, אחד החשודים הגיע למלון עוד קודם לכן בניסיון לברר אם כץ אכן שוהה בבית המלון ולהתחקות אחריו.

מהפועל חיפה נמסר: "אנו מגנים ומזועזעים ממקרי האלימות החמורים שהופנו כלפי הבעלים של המועדון יואב כץ בימים האחרונים בארבעה מקרים שונים. אותם מקרים, הם חציית כל הקווים האדומים. אנו סומכים את ידינו על המשטרה שתטפל בנושא בשיא החומרה".

גם במנהלת הליגה מיהרו לגנות את האירוע ויושב הראש ארז כלפון הוסיף: "שוחחנו שלשום עם יואב כץ שסיפר לנו על התקיפה האלימה שעבר בפתח המלון בו הוא שוהה וחיזקנו את ידיו. אני רוצה להודות למשטרת ישראל שפעלה במהירות ובנחישות על מנת להגיע לאותם עבריינים. כעת אני מקווה ששאר רשויות החוק יפעלו להרחיקם גם ממגרשי הכדורגל. לא נאפשר לפגוע בבעלי קבוצות כדורגל ונפעל בכל הכח יחד עם רשויות החוק להילחם באלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully