וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי יעזוב את הפועל חיפה בתום העונה: "מסיים תקופה נהדרת"

24.4.2022 / 12:00

המאמן נפגש עם יואב כץ ובישר לו שהוא עוזב. הבעלים: "הצטערתי לשמוע על החלטתו. אלישע אדם עם אישיות יוצאת דופן"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה 0:4/ספורט1

אלישע לוי יעזוב את הפועל חיפה בתום העונה. המאמן נפגש הבוקר (ראשון) עם הבעלים יואב כץ והשניים הסכימו על פרידה. לוי שמונה לתפקיד בתחילת אפריל בשנה שעברה, ינהל את שלושת המשחקים שנותרו עד תום הפלייאוף התחתון ולאחר מכן ימשיך לדרכו. מרקו בלבול וסלובודן דראפיץ' נחשבים למועמדים המובילים להחליפו.

המאמן אמר היום: "אני מסיים תקופה נהדרת במועדון גדול. אני מודה לבעלים יואב כץ על האמון ועל רצונו להמשך ההתקשרות, להנהלה, לצוות המקצועי, לשחקנים ולקהל הנפלא של הפועל חיפה. אסייע בכל יכולתי להצלחת המועדון גם בהמשך הדרך ואני ממשיך לאתגר הבא".

הבעלים יואב כץ: "אני מודה לאלישע על תרומתו למועדון בתקופה של כשנה וחצי. הצטערתי לשמוע על החלטתו ואני מאחל לו הצלחה ביעד הבא. בנימה אישית, נפל בחלקינו לעבוד עם אישיות יוצאת דופן כמו אלישע ברמה המקצועית והאנושית, ותמיד תהיה לו פינה חמה אצלנו".

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי. מאור אלקסלסי
סוף הדרך. אלישע לוי/מאור אלקסלסי

בהפועל חיפה היו תחושות קשות אחרי התבוסה 4:0 אתמול (שבת) לעירוני קרית שמונה. האדומים נראו רע במהלך המשחק ולמעשה גם תוצאה גבוהה יותר הייתה משקפת את מה שהתרחש על כר הדשא. במועדון העבירו ביקורת על המאמן לוי ועל השחקנים: "אי אפשר להגיע ולהיראות ככה. זה היה פשוט מביך". אחד השחקנים הוסיף: "זה היה משחק חלש והזוי מבחינתנו. זה פשוט הרגיש כאילו הם עם שחקן יותר מאיתנו".

אם לא די בבעיות המקצועיות הרי שהבעלים יואב כץ ראה את המחאה נגדו ממשיכה. בסיום המשחק אוהדים חבטו ברכבו של כץ וקראו לו לעזוב את המועדון, כאשר בהמשך שוב ניסו אוהדים להגיע לרכב והוא לווה על ידי ניידת משטרה עד היציאה מקרית שמונה. האוהדים הבהירו שהם מתכוונים להמשיך להביע בפני הבעלים את מחאתם בצורה לא אלימה, אך מעוניינים שיעזוב את המועדון.

במועדון מתייחסים להתפתחות הזו בכובד ראש ואמרו שמדובר באירוע אלים, אבל גם ציינו שעשרות אוהדים אחרים התקשרו לכץ או שלחו לו הודעות תמיכה.

בנושא אחר - תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד לדין את חברי ההנהלה איתי רק, נועם רגב ורובי רגב בגין התנהגות בלתי הולמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully