וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל חיפה חבטו ברכבו של יואב כץ וקראו: "אל תחזור לארץ"

23.4.2022 / 20:26

כ-20 אוהדים זועמים של האדומים מהכרמל התגודדו בסיום סביב ה-4:0 מול קרית שמונה רכבו של הבעלים וקראו לו לעזוב את המועדון. אלישע לוי: "פתיחת המשחק הייתה מביכה"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה 0:4/ספורט1

אוהדי הפועל חיפה זעמו בסיום התבוסה המשפילה 4:0 הערב (שבת) בידי עירוני קרית שמונה. כעשרים אוהדים של הקבוצה של אלישע לוי חיכו בסיום לבעלים יואב כץ שנכח ביציע, ובזמן שהיה ברכב דפקו על הרכב וקראו לו לעזוב. "אל תגיע יותר לארץ", היו חלק ממה שקראו אותם אוהדים, שגם דרשו מהבעלים לעזוב את המועדון. עוד במהלך המשחק קראו אוהדי האורחת בגנות הבעלים ושרו לו בין השאר: "יואב כץ מת".

האוהדים כעסו על תצוגת הנפל שהציגו שחקני הקבוצה, שנקלעו לפיגור 3:0 כבר לאחר 14 דקות במשחק החוץ בקרית שמונה, כאשר איתמר שבירו (2), מוחמד שכר (6) וסמואל בראון (14) כבשו תוך פחות מרבע שעה, כאשר שכר קבע את תוצאת הסיום על סף השריקה להפסקת המחצית, כשהשלים צמד.

שחקני הפועל חיפה בן והבה, דודי טויטו. מאור אלקסלסי
לא שקט בהפועל חיפה/מאור אלקסלסי

התוצאה יכולה הייתה להיות גבוהה גם הרבה יותר, אך המארחת הסתפקה ברביעייה, שהפכה לניצחון הגדול ביותר שלה על הפועל חיפה. בנוסף, הניצחון קירב את הקבוצה של דראפיץ' להבטחת המקום הראשון בפלייאוף העליון.

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי הודה בסיום: "הפתיחה של המשחק הייתה מביכה, זה לא מתאים. לוקח אחריות עליי, הפועל חיפה זה מועדון עם מסורת ואסור היה להיראות ככה. למזלנו אנחנו לא במאבקי התחתית. ההרכב לא היה מספיק טוב. לא הייתה בעיה של מוטיבציה אלא של יכולת".

מאמן היריבה סלובודן דראפיץ', שנחשב לאחד המועמדים להגיע להפועל חיפה בעונה הבאה, אמר בסיום: "אני צריך לסיים קודם את העונה, עדיין אין כלום רציני. אני אוהב את קרית שמונה ולא חשבתי שאגיע רק לעונה אחת. כולם כאן מגיעים מחויכים לאימונים, נהנים להיות אחד עם השני. זו הנוסחה המנצחת בכדורגל. יש שחקנים שצריכים להילחם על חוזים, אמרתי להם את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully