וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא תפעיל את האופציה על חוסה רודריגס לבקשתו

27.4.2022 / 15:57

הספרדי רחוק שני משחקים מהפעלת חידוש אוטומטי של חוזהו, אבל במועדון הסכימו ללכת לקראתו והצדדים יישבו למו"מ במטרה לשדרג את תנאיו ולסכם על המשך דרכו וזאת גם לאחר שדחה הצעה מבוריראם התאילנדית. וגם: הערעור נדחה, היציע הצפוני ייסגר נגד מכבי תל אביב

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

ראשי מכבי חיפה סיכמו עם חוסה רודריגס כי האופציה עליו לא תופעל, זאת על מנת שהצדדים יוכלו לשבת בתום העונה ולדון בהארכת החוזה ללא מכשולים, כך לפי גורמים המיודדים עם הקשר. כזכור, לרודריגס נותרו שני משחקים על מנת שחוזהו יתחדש אוטומטית, אלא שהשחקן דורש שדרוג משמעותי ולא היה מעוניין להיות כבול לחוזה הקיים.

לאחר שיחה עם ראשי המועדון ביקש הספרדי לבטל את האופצייה כדי לדון בקיץ על הארכת חוזהו כשהספרדי הבהיר שיהיה מוכן לוותר על כסף וכן שהוא מעוניין מאוד להישאר בקבוצה. בחיפה בכל מקרה לא רצו להשאיר שחקן כבול, וכן רוצים להתמקד במאבקים שנותרו בליגה ובגביע ולכן הסכימו לבטל את האופציה ולדון עם השחקן לאחר העונה. בכל מקרה רודריגס הבהיר שבישראל הוא מעוניין לשחק רק בחיפה.

שחקן מכבי חיפה חוסה רודריגס. מאור אלקסלסי
הבהיר כי בארץ ישחק רק בחיפה. רודריגס/מאור אלקסלסי

אחד הסימנים לכך שרודריגס מעוניין להישאר מגיע לאור העובדה שרק אתמול הודיע הקשר לקבוצה התאילנדית בוריראם שהוא מסרב להצעה שלהם. לפי גורמים בספרד המיודדים עם השחקן התאילנדים הציעו לו חוזה גבוה במיוחד אך השחקן סירב וזאת לאור ההבנה עם הירוקים "כסף זה לא הכל בשבילו" אמרו אותם גורמים "הוא מאושר מאוד בחיפה ורוצה להישאר".

ללא קשר לחוזה, רודריגס חוזר לכשירות ורשם אימון שני מלא כשהוא צפוי לחזור להרכב במשחק נגד הפועל תל אביב.

ובנושא אחר, בית הדין של ההתאחדות לכדורגל דחה היום את ערעור מכבי חיפה והמשמעות היא שהיציע הצפוני יישאר סגור במשחק הבית הבא נגד מכבי תל אביב. הירוקים טענו בדיון שנגדם עמד עונש על תנאי בנסיבות מחמירות בלבד ושהעונש הושת על עבירה שאינה בגין "נסיבות מחמירות", אך הדיינים קבעו כי תחת סעיף "התפרעות אוהדים" ניתן להפעיל עונש על תנאי ומכאן שהיציע יישאר סגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully