וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"מ למפגש בין מכבי תל אביב לדורטמונד יואץ. הולאנד אמור לשחק

27.4.2022 / 9:46

הצהובים ממשיכים במגעים לקיום משחק הראווה ב-17 במאי ומעריכים כי לפחות 20 אלף צופים יגיעו לבלומפילד. בקבוצה מרוצים מהזכייה של קבוצת הנוער בגביע המדינה: "חשוב לייצר הישגים בכל הגילים ובכל הקבוצות"

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה היום (רביעי) הילוך בכל הקשור למפגש האפשרי מול בורוסיה דורטמונד שמתוכנן להתקיים ב-17 במאי. עד כה לא נסגר רשמית דבר באשר לקיום המשחק, אך מארגניו שנמצאים בקשר עם מכבי תל אביב, הבהירו כי חלוץ בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד יגיע למשחק. במכבי תל אביב לא התכוונו לדון בקיום המשחק עד שהקבוצה הודחה מגביע המדינה. מאחר שמשחק גמר הגביע העונה ייערך ב-24 במאי, מכבי תל אביב לא הייתה נכנסת לסיפור אבל לאחר ההדחה מהגביע, נפתח החלון לקיום המשחק מאחר שלוח הזמנים של מכבי תל אביב הרבה יותר מרווח כעת.

במכבי תל אביב מעריכים כי לפחות 20 אלף איש יגיעו למשחק, אך יחד עם זה יודעים שהיענות הקהל תלויה גם בתוצאות שתהיינה במשחקים שלפני המשחק המתוכנן. אחרי דרבי כמו שהיה השבוע, ברור שהקהל של מכבי תל אביב היה מגיב הרבה יותר טוב למשחק, לו הוא היה מתקיים השבוע ומצד שני, ברור שאחרי שני ההפסדים להפועל באר שבע, הקהל היה מגיב אחרת. כך או אחרת, המגעים לקיום המשחק יקבלו היום האצה כאשר חברת היכלי הספורט כבר הבהירה שהתאריך המיועד, ה-17 במאי, פנוי לקיום המשחק בבלומפילד.

ארלינג הולאנד, שחקן בורוסיה דורטמונד. Stuart Franklin, GettyImages
ימשוך אלפים לבלומפילד? הולאנד/GettyImages, Stuart Franklin

הגעתו המתוכננת של הולאנד למשחק, אמורה למשוך גם קהל שאינו אוהד את מכבי תל אביב. במועדון משוכנעים כי הקבוצה הגרמנית מחזיקה באלפי אוהדים כאן בארץ שמשוועים לראות אותה וידוע כי גם קהל גרמני מלווה את הקבוצה שלו למשחקים ומכאן שאמורים להגיע גם תיירים מגרמניה למשחק.

בתוך כך, במכבי תל אביב מרוצים מאוד שקבוצת הנוער זכתה אמש בגביע המדינה והוא מתווסף לזכייה של הקבוצה עד גיל 16 שעשתה זו שלשום בגמר שנערך במגרש ברמלה. "חשוב מאוד שמכבי תל אביב תמשיך לייצר הישגיות דרך מחלקת הנוער ועד הבוגרים", אמרו הבוקר במועדון. "אי אפשר להפריד בין הדברים. מצד אחד אנחנו חותרים להיות הכי טובים בקבוצה הראשונה והבוגרת ומצד שני, אנחנו רוצים שכבר בגיל הילדים והנוער, השחקנים שלנו יתרגלו להישגיות ולמצויינות". כזכור אוסקר גלוך, שחקן הקבוצה הבוגרת, הורד אתמול לחזק את קבוצת הנוער וכבש את השער השלישי במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully