וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מאושרת מה-0:5 בדרבי: "יכולנו לכבוש גם את השישי והשביעי"

26.4.2022 / 6:32

הצהובים התרגשו אחרי החמישייה על הפועל תל אביב: "עברנו ימים קשים אחרי ההדחה מהגביע, החזרנו חלק מהחוב שלנו". אבי ריקן ממשיך לתפקד כמנהיג וצפוי לקבל הצעה להמשיך, קרסטאיץ' טוען: "גם אם אעזוב, תמיד אהיה אוהד מכבי"

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

יותר מהניצחון המוחץ והתוצאה ההיסטורית, שמחים הבוקר (שלישי) במכבי תל אביב על כך ששלחו הביתה אמש אלפי אוהדים עם שמחה גדולה בלב, אחרי 0:5 מוחץ על הפועל תל אביב. זאת לא הייתה עונה מוצלחת במיוחד למכבי תל אביב, היו בה לא מעט רגעים קשים, אבל ניצחון שכזה ללא ספק מחפה על האכזבות, ומייצר מהעונה הזאת זיכרון מתוק עם עוד תוצאה היסטורית.

"החזרנו חלק מהחוב שלנו", אמרו אמש שחקנים שיצאו מבלומפילד. "עברנו ימים מאוד קשים אחרי ההדחה מהגביע. עבור מכבי תל אביב להפסיד שני משחקים להפועל באר שבע תוך שלושה ימים, זה סיוט וקטסטרופה ביחד. אין שחקן שנהנה בחג השני של פסח אחרי מה שקרה בחצי הגמר. אבל הצלחנו לקום מהקרשים ולנצח 0:5 ואלמלא השופט שורק בדקה ה-90 בול, היינו עושים גם את השישי והשביעי ובאמת עושים תוצאה שלעולם לא היינו שוכחים. היתה לנו הזדמנות פז להכות בהפועל ולסיים עם תוצאה כמוה לא היתה בדרבים".

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
קיבל ערב אחד של נחת. קרסטאיץ'/אריאל שלום

בקבוצה היו מאוד מאושרים עבור אבי ריקן שחזר להרכב בשני המשחקים האחרונים ואמש הוביל את חבריו עם צמד ובישול. ריקן חוזר ממש בזמן לעונה הבאה והוא צפוי לקבל הצעה ממכבי תל אביב לעונה נוספת. במכבי מאוד מרוצים מהאופן שבו ריקן מסייע לכולם מחוץ לחדר ההלבשה. הוא חשף אמש במסיבת העיתונאים בתום המשחק כי ביקש אתמול בבוקר מאופיר חיים, מאמן הנבחרת עד גיל 19, לשוחח עם אוסקר גלוך ולכוון אותו לקראת המשחק אמש של מכבי תל אביב.

גם ג'ורג'ה יובאנוביץ' חזר לכבוש בצרורות והוא שם לו כיעד לכבוש בכל משחק עד סוף העונה על מנת לחלוף על פני הפועל באר שבע ולסיים לפחות במקום השני.

שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן חוגג. אריאל שלום
תמיד שם כשצריך אותו. ריקן/אריאל שלום

המאמן מלאדן קרסטאיץ' סיפר אמש כי בכל סיטואציה יעזוב את מכבי תל אביב, ללא לכלוכים על המועדון. "אסיים את העונה בלב שלם ובלי לכעוס על איש", אמר קרסטאיץ'. "בין אם יגידו לי כן ובין אם לאו, תמיד אהיה אוהד מכבי ואייחל רק לטוב. יחסיי עם המועדון יהיו מצוינים בכל שלב ועם כל החלטה של מכבי".

קרסטאיץ' מעוניין להישאר אך קרוב לוודאי שהוא יסיים את דרכו במועדון כבר בתום העונה.

המחזור הבא בפלייאוף העליון

הפועל תל אביב - מכבי חיפה

מכבי נתניה - הפועל באר שבע

בני סכנין - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully