וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' התנצל בפני מביא הכדורים והתמוגג: "הכל היה מבריק הערב"

מאמן מכבי תל אביב שהתנפל על נער אומלל, הוציא אוויר אחרי הבליץ במחצית השנייה. ריקן מודה: "הסגל הזה היה יכול לעשות יותר"

צפו במלאדן קרסטאיץ' מתנצל ומנשק את מביא הכדורים/ספורט1

מכבי תל אביב המשיכה הערב (שני) את מסורת הדרבים שלה, עם 0:5 מוחץ על הפועל תל אביב בבלומפילד. צמדים של אבי ריקן וג'ורג'ה יובאנוביץ' ושער נוסף של סטיפה פריצה, העניקו לצהובים את הניצחון הכי גדול על הפועל תל אביב מאז עונת 2015/16, וסידרו למלאדן קרסטאיץ' ניצחון ראשון בפלייאוף העליון - באדיבותו של שי אליאס שהשאיר את האדומים בעשרה שחקנים עם הרחקה מטופשת במחצית הראשונה.

הערב התחיל בצורה לא נעימה מבחינתו של קרסטאיץ'. מאמן מכבי תל אביב התנפל על אחד ממביאי הכדורים, ילד שיושב בצד המגרש, וכעס עליו על כך שלא החזיר כדור מספיק מהר.

קרסטאיץ' רץ מהספסל שלו אל הילד המופתע שישב קרוב יותר לדגל הקרן, אך למרות היציאה מהאזור המותר וההתנהגות הלא נאותה, האירוע הזה לא זיכה את המאמן אפילו בכרטיס צהוב מהשופט איתן שמואלביץ'.

במחצית המשחק ניגש קרסטאיץ' למביא הכדורים, התנצל בפניו וחיבק ונישק אותו, וגם בריאיון הסיום קרא לו והביע התנצלות פומבית. "לפני הכל, אני רוצה לקרוא למביא הכדורים לכאן. אני כל כך מצטער על התגובה המטופשת שלי, היית השחקן הכי טוב על המגרש הערב", אמר לו באנגלית.

התקרית של קרסטאי.'

צפו בהתנפלות של מלאדן קרסטאיץ' על מביא הכדורים/ספורט1
מלאדן קרסטאיץ' מתנפל על ילד מביא כדורים. ספורט 1
מה זה היה? מלאדן קרסטאיץ' והילד/ספורט 1
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם ג'ורג'ה יובאנוביץ'. אריאל שלום
אחר כך כבר הגיעה החגיגה של הצהובים/אריאל שלום

לעניין המשחק, קרסטאיץ' התמוגג: "היה משחק מבריק, הכל היה מבריק. היה קשה אחרי שני ההפסדים האחרונים, אבל השחקנים שלי הראו אופי. אני מרוצה מהשחקנים ומרוצה כמובן גם מהאוהדים, כי הגיע להם ניצחון כזה. שלטנו במשחק מההתחלה, לא היו לנו בעיות, ידענו שהם ישחקו על מתפרצות ושלטנו בזה. גם ללא הכרטיס האדום, אני חושב שהיינו מנצחים את המשחק. כבר הייתי שותף בדרבים כאלה בסרביה. אני מרוצה מאוד, אבל אנחנו צריכים לשחק תמיד בצורה הזאת".

אבי ריקן, המצטיין בשורות מכבי תל אביב, אמר: "לא שיחקתי הרבה לאחרונה. לפעמים זה החלטות מקצועיות, לפעמים דברים אחרים. בתקופות כאלה אנחנו נמדדים כשמשחקים פחות. אני אומר לאחרים וגם לעצמי, עשיתי קריירה ארוכה ואני רוצה להמשיך אותה. כשמקבלים הזדמנות, אני רוצה להיות שם. אם הייתי מוותר, לא הייתי מביא את היכולת שהצגתי היום. אני תמיד אעזור כשיצטרכו אותי. הדרבי ממתיק את העונה כי תמיד כיף לנצח, אבל הסגל יכול היה להוציא הרבה יותר וזה מאכזב. היה לנו שבוע מאוד קשה אחרי שני ההפסדים לבאר שבע. דווקא ברגעים כאלה התגובה שלנו עושה לנו טוב. כשאתה לא לוקח אליפות ומודח בחצי גמר הגביע, אי אפשר לקרוא לזה הצלחה, אבל יש משחקים חשובים ועוד דרבי עד סיום העונה. אני לא אוהב את הדיבורים על ים וכאלה, כל אימון וכל משחק פה הוא חשוב. נתנהג כך עד סוף העונה".

שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן חוגג. אריאל שלום
ערב גדול. ריקן/אריאל שלום

על הגול מהקרן אמר ריקן: "המאמן אמר לי בבוקר - 'תרים עם ריסק'. זה מה שעשיתי. ראיתי את השוער קצת בחוץ ואני שמח שזה נכנס. שמח שגם הצלחתי לכבוש עוד אחד, אבל מה שחשוב שעשינו את זה ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully