וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "ההרחקה הייתה חסרת אחריות, זה לא יעבור לסדר היום"

מאמן הפועל תל אביב ביקר את שי אליאס אחרי התבוסה בדרבי: "מכה קשה". איינבינדר: "רגעים קשים". עשרות אוהדים מחו בחודורוב. גילי ורמוט טוען: "דווקא לגלזר הגיע אדום"

צפו בהתנפלות של מלאדן קרסטאיץ' על מביא הכדורים/ספורט1

הפועל תל אביב האמינה, קיוותה ופנטזה, אבל גם בעונה חלשה של מכבי תל אביב, גם כשהיא במצב שברירי, מסורת הדרבי העגומה של האדומים נמשכת. הקבוצה של קובי רפואה הובסה הערב (שני) 5:0 על ידי היריבה העירונית, אחרי בליץ במחצית השנייה מול עשרת השחקנים באדום. צמדים של אבי ריקן וג'ורג'ה יובאנוביץ' ושער נוסף של סטיפה פריצה סידרו לצהובים את הניצחון הכי גבוה שלהם בדרבי מאז עונת 2015/16, והעניקה להם ניצחון בכורה בפלייאוף.

הגיבור הטרגי מבחינת האדומים היה שי אליאס, שהורחק במחצית הראשונה אחרי יריקה מיותרת לעבר אנריק סבוריט. אליאס הורחק אוטומטית לשני משחקים מאחר שספג אדום ישיר שני העונה, ואף צפוי לעמוד לדין בהתאחדות. לאחר המשחק הגיעו עשרות אוהדים של הפועל תל אביב למחות במתחם האימונים חודורוב והתנפלו על אוטובוס הקבוצה בקללות, אולם רוב השחקנים לא היו במקום.

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. אריאל שלום
עוד השפלה בדרבי. הפועל תל אביב מאוכזבת/אריאל שלום

גילי ורמוט טוען: היריקה לא חייבה אדום, דווקא גלזר היה צריך להיות מורחק

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה אמר אחרי המשחק: "ברור שהתחושות קשות אחרי משחק. במחצית הראשונה עם 11 על 11 היינו שווים למכבי והיינו במשחק עד הדקה ה-60 ואז התפרקנו. ההרחקה של שי אליאס שינתה את המשחק, עד אז היה משחק שקול ושווה כוחות. ההוראה הייתה לשחק הגנתי במחצית השנייה ולא ללחוץ, אבל דברים כאלה יכולים לקרות. ברור שאני מאוכזב, התפרקנו. אין לי מה לתרץ. התפרקנו. זו מכה כואבת ונצטרך להתאושש מזה. נרים את למקין וישראלוב, זה לא סיוט. אני אחראי לזה שהם שיחקו ואין לי טענות כלפיהם. זה משחק קשה ודרבי ראשון. נרים אותם והכול בסדר.

על הפערים בין הקבוצות: "אם ראיתם את המחצית הראשונה ראיתם את הפערים". מה הוא רוצה להגיד לקהל: "אני לא מסתכל על הדרבי הבא. אני מאוכזב מאוד בשביל הקהל, זה קהל שאוהב ונאמן לקבוצה שלו. אין לי הרבה מה להגיד חוץ מזה שאני מתנצל. השחקנים והמערכת, כולם צריכים להמשיך כדי להרים את הקבוצה קדימה. עם 11 שחקנים זה היה יכול להיגמר לכאן ולכאן. קיבלנו מכה קשה, אין לי תירוצים. ההרחקה הייתה חסרת אחריות של שי אליאס וזה לא יעבור לסדר היום. אין לי מה להגיד, פשוט התפרקנו ב-30 הדקות האחרונות".

דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
ערב מתסכל. איינבינדר/אריאל שלום

קפטן הפועל תל אביב דן איינבינדר סיכם: "בשורה התחתונה הפסדנו בצורה שלא חלמנו ולא האמנו שנגיע אליה. היו רגעים קשים בחדר ההלבשה, יהיו רגעים קשים גם בהמשך השבוע. יהיו רגעים לא נעימים עד סוף העונה, ונצטרך לצלוח את זה. קשה לנתח את כל מה שקרה במשחק, אבל עד האדום נצמדנו לתוכנית המשחק, ידענו מה אנחנו רוצים, הגענו לשתי הזדמנויות אבל במחצית השנייה אחרי הגול הראשון היה יותר קשה. קיבלנו גולים שאסור לקבל, לא חשוב כמה שחקנים יש על המגרש. נצטרך ללמוד ולהמשיך הלאה".

הפועל תל אביב, אגב, חסמה את האפשרות להגיב לה באינסטגרם אחרי התבוסה הכואבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully