וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "אשמח להישאר אך זה מורכב, נראה מה קורה עם הקבוצה"

28.4.2022 / 10:00

מאמן בית"ר ירושלים לקראת מכבי פתח תקוה (שבת, 18:30 בספורט3): "שמח שהאוהדים מקבלים אותי יותר מבהתחלה". כהן: "לא הצלחתי להוכיח שאני ראוי להיות במועדון הזה"

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 1:0/ספורט1

בית"ר ירושלים עשתה בשבועות האחרונים שלושה צעדים משמעותיים, שהבטיחו לה כמעט באופן סופי את ההישארות בליגת העל. הקבוצה של יוסי אבוקסיס גברה על מ.ס. אשדוד, הפועל נוף הגליל והפועל ירושלים מבלי לספוג שער, בדרך לפער של שמונה נקודות מהקו האדום כשנותרו עוד תשע בלבד בקופה. בשבת הקרובה (18:30, ספורט3) הצהובים - שחורים יארחו את האחרונה בטבלה, מכבי פתח תקוה, ויקוו להשיג את הנקודות שישאירו אותם רגועים בכל הנוגע למאבקי הירידה לקראת שני המחזורים האחרונים של הפלייאוף התחתון.

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
בהתחלה צבירת הנקודות לא תאמה את היכולת. אבוקסיס/דני מרון

המאמן יוסי אבוקסיס דיבר לקראת המשחק: "כמעט הישארות? זה לא מבטיח שום דבר, צריך לעשות את זה רשמי. צריכים לבוא מוכנים ודרוכים, לא שאננים, יש במכבי פתח תקוה המון שחקנים טובים".

אבוקסיס נשאל כיצד הייתה נראית העונה של בית"ר אם היה מגיע בשלב מוקדם יותר: "לא הוגן להגיד דברים כאלה, לא לטובה ולא לרעה. אני לא יודע מה היה קורה. זה נכון שהקבוצה נראית יותר טוב ויותר מאורגנת, דווקא בהתחלה לא השגנו מספיק נקודות ביחס ליכולת. ברוב המשחקים היינו טובים ומאורגנים, איבדנו נקודות במשחקים שהיינו צריכים לנצח. אמרנו לשחקנים שאם נמשיך ככה נשיג את הנקודות. הבאנו סדר וארגון. לא היינו חשופים ושאננים, באנו מחויבים ועם זה צריך להמשיך עד הסוף".

על המשך דרכו במועדון אמר המאמן: "הסיפור שלי מורכב ובעייתי. זה מועדון שהתחברתי אליו מכל הבחינות, שמח שהאוהדים מקבלים אותי יותר מאשר בהתחלה. היום אני מרגיש הרבה יותר טוב מבשבועיים- שלושה הראשונים, אשמח להמשיך אבל צריך לראות מה קורה עם הקבוצה".

שחקן בית"ר ירושלים עמית כהן. ברני ארדוב
רוצה להישאר מעבר לעונה הנוכחית. ביטון/ברני ארדוב

עמית כהן אמר במסיבת העיתונאים: "לא מתעסקים במי תרד ליגה, רוצים להמשיך במומנטום החיובי. אחרי כל ניצחון האווירה באימונים הרבה יותר שמחה, ידענו גם תקופות רעות ואנחנו מכירים את התחושה שאחרי הפסדים".

כהן המושאל מבני יהודה נשאל גם כן האם ירצה להמשיך בקבוצה מהבירה: "התחברתי למועדון ורוצה להישאר. בגלל פציעה לא הצלחתי להביא את עצמי לידי ביטוי ולהוכיח שאני ראוי להיות במועדון הזה. בכדורגל אי אפשר להגיד מה יהיה מחר".

בעניין אחר, בית"ר ירושלים נקנסה ב-10,000 על אבוקה בדרבי מול הפועל ירושלים במחזור האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully