וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד אמורה לפגוש את מכבי נתניה בבלומפילד, צפי לכ-20 אלף צופים

1.5.2022 / 16:35

מארגני הביקור מצפים לקהל רב שירצה לראות את ארלינג הולאנד ולכן משחק הידידות ב-17 במאי צפוי להיערך בבלומפילד. דורטמונד תבקר בירושלים

תקציר: בורוסיה דורטמונד - בוכום 4:3/ספורט1

מארגני הביקור של בורוסיה דורטמונד בישראל מעריכים כי למעלה מ-20 אלף צופים יגיעו לצפות במשחק מול מכבי נתניה שמתוכנן להיערך ב-17 במאי. בשל כך הכוונה לקיים את המפגש באצטדיון בלומפילד ולא בנתניה.

אחרי שמכבי תל אביב סירבה לקיים את המשחק ב-17 במאי ומכיוון שגם מכבי חיפה טענה שהתאריך לא מסתדר לה, נולדה האפשרות לקיים את המשחק מול מכבי נתניה, שהביעה נכונות לפגוש את הגרמנים למשחק ידידות. גם אם לא הייתה נמצאת בסופו של דבר יריבה, בורוסיה דורטמונד בכל מקרה תנחת לביקור שתוכנן מזמן לתאריכים 15-18 במאי. הביקור נולד בשל הקשר המיוחד שיש למועדון עם מוזיאון יד ושם, כך שברור כי הקבוצה תבקר במוזיאון וגם בכותל המערבי.

ארלינג הולאנד, שחקן בורוסיה דורטמונד. Stuart Franklin, GettyImages
הבטיחו שהוא ישחק. ארלינג הולאנד/GettyImages, Stuart Franklin

בדורטמונד קיוו להיפגש עם אחת הגדולות בכדורגל שלנו כדי למכור 30 אלף כרטיסים וליהנות גם מהכנסה בניכוי כל ההוצאות, אך כעת יצטרכו במועדון הגרמני להסתפק בכיסוי עלויות הטיסות והמלונות. בורוסיה דורטמונד הבטיחה למארגני המשחק כי החלוץ הנורבגי ארלינג הולאנד ישחק על הדשא בבלומפילד, ומכאן שרק הוא אמור לסחוף אלפים סקרנים שישלמו על כרטיס כדי לראות מקרוב את אחד הכוכבים הגדולים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully