וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "שקוף מי אחראי למשחק הסוער". לם: "כשהפסדנו לא בכיתי על השיפוט"

מאמן הפועל באר שבע לאחר ההפסד 3:0 למכבי נתניה: "המשחק הוכרע ביתרון מספרי". המאמן המנצח השיב: "לא רוצים שהעונה הזו תיגמר, לא במקרה הקבוצות הגדולות מקבלות פה. יכול היה גם להיגמר 0:5"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:3/ספורט1

הפועל באר שבע הובסה הערב (ראשון) 3:0 על ידי מכבי נתניה והתרחקה מאוד מזכייה באליפות. יתרה מכך, אם מכבי חיפה תנצח מחר את הפועל תל אביב במשחק שינעל את המחזור, היא תוכל לחגגוג אליפות כבר במחזור הבא כשתתארח בבירת הנגב אצל הפועל באר שבע ביום שבת.

בסיום אמר המאמן המנוצח אליניב ברדה: "אני יודע מי אחראי לזה שהיה משחק סוער ואני חושב שגם אותם יודעים. אני באמת לא רוצה לשתף את המסקנות שלי, אבל אני בטוח שזה שקוף. לא רוצה לדבר על השיפוט, אתם תגידו אם התכוונתי לשופט או לא. היה משחק של מעברים ועדיין לא בעטו לנו לשער במחצית הראשונה. ידענו שזה משחק שיוכרע על הדברים הקטנים ולצערי ספגנו מטעות. אחר כך ניסינו להמר, שחקן שלנו נפצע ואחר הורחק ולצערי לא הצלחנו להשוות ל-1:1 והמשחק הוכרע ביתרון מספרי".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם איאד אבו עביד. ברני ארדוב
"יודע מי אחראי לזה שהיה משחק סוער". ברדה/ברני ארדוב

כשנשאל ברדה פעם נוספת על השיפוט, השיב: "אני לא רוצה לדבר על השיפוט. אם השאלות הן על השיפוט ולא על כדורגל, זה אומר הכול על המשחק. אני גם לא חושב שהייתה אווירה לא רגועה באצטדיון, אלא מתעסק בקבוצה שלי ובסופו של דבר אני מאוכזב מהתוצאה. בשבוע הבא יש עוד משחק".

על כך שמכבי חיפה אולי תוכל לחגוג אליפות בשבוע הבא בבירת הנגב אמר ברדה: "אני לא אגיד שזה סוף הסיפור שלנו עד שזה יהיה רשמי. פספסנו שני משחקים רצופים אחרי שניצחנו משחקים בפרופיל גבוה, אבל זו כבר היסטוריה".

לסיום נשאל המאמן על כך שמיגל ויטור צפוי לקבל אזרחות ישראלית: "זה בהחלט משמח מאוד, כי הוא סופר ראוי ואני גאה שהוא חלק מאיתנו".

שוער הפועל באר שבע עומרי גלזר הוסיף לדברי מאמנו: "היה משחק לא טוב. המחצית הראשונה הייתה שקולה, את השנייה הם התחילו עם יותר לחץ ועשינו טעות בהגנה וספגנו. אחרי זה איבדנו את רועי ועוד אדום שהשאיר אותנו בתשעה שחקנים. נגררו לפרובוקציות שלא היינו צריכים להיגרר. נתניה ידועה כקבוצה שגוררת לפרובוקציה ולא היינו צריכים ליפול לזה. התוצאה כואבת, אבל אין מה לעשות וממשיכים הלאה לקראת מכבי חיפה. עשיתי עונה טובה מאוד, היום היה משחק פחות טוב. אעבוד על הטעויות שלי. אין קשר לזה שלא שיחקתי מול סכנין, ידעתי שאשחק בחצי הגמר ואז בליגה אשב על הספסל".

מאמן מכבי נתניה בני לם עם פטריק טוומאסי. ברני ארדוב
עוד הצגה של נתניה. לם וגיבור המשחק טוומאסי/ברני ארדוב

מן העבר השני, המאמן המנצח בני לם הצהיר: "יש לנו קבוצה אדירה. בחצי הראשון לא היינו טובים, אני לא פראייר, אבל הלחימה של הקבוצה, ההקרבה והנחישות...בחצי השני גם שיחקנו כדורגל. אנחנו קבוצה גדולה עם קהל אדיר שתענוג לראות אותה משחקת, זה לא סתם שקבוצות שרצות לאליפות מקבלות פה. בחצי הראשון לא שיחקנו את המשחק שלנו, ביקשתי מהשחקנים להיראות טוב יותר ואני חושב שגם החילופים שביצענו נתנו לנו תנופה. השחקנים נתנו הצגה גדולה".

עוד אמר לם: "הראינו לכולם שמכבי נתניה פה, בלי להשתחצן. אנחנו נלחמים על אירופה ואחרי שניצחנו את מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, אנחנו נהנים ולא רוצים שהעונה הזו תיגמר".

על פטריק טוומאסי אמר לם: "אני יודע שבדרך כלל אומרים שאין מה להביא שחקנים בינואר, אבל אני חושב שפגענו בול גם איתו וגם עם פלאמן. אל תשכחו שגם עדן קארצב חזר בינואר ומאז הוא מושך את הקבוצה. תענוג היה לראות את הקבוצה משחקת היום".

שחקן מכבי נתניה פטריק טוומאסי. ברני ארדוב
"כרגע" זו מילת המפתח. טוומאסי על עתידו/ברני ארדוב

במסיבת העיתונאים גם השיב לם לטענות שחקני הפועל באר שבע: "היו לי היום יותר אמוציות מהרגיל, בעיקר בגלל הרביעייה שקיבלנו מבאר שבע, היתה לי הרגשה לא הכי נעימה שם, למרות ששיחקנו מצוין, אבל אני לא בכיתי ואמרתי שהשופטים הרגו אותי, אלא באתי ואמרתי שעשינו משחק מצוין והתוצאה משקרת. לא רציתי שהמשחק ייגמר היום. אני לא רוצה להיכנס לזה, אבל אני חייב להגיד לכל השחקנים, אני הייתי שחקן ואני מכיר את זה. אל תיפלו על השופט, תבואו בטענות רק לעצמכם, כי בסך הכל אתם קיבלתם פה שלושה שערים, ולא אף אחד אחר. הקהל שלכם, הגיעו 2,000 איש לראות אתכם, אני רואה את הדברים האלה מהצד. שהשחקנים של באר שבע לא ינסו להגיד שזה בגלל שחקנים שלנו או בגלל השופט, או בגלל פארפה שעשה ככה, עזבו אתכם. היתה קבוצה יותר טובה מכם היום והיא ניצחה בגדול 0:3 - אם היו עוד כמה דקות היה נגמר גם 0:4 ואולי 0:5".

לאחר מכן התייצב מול המיקרופון גם גיבור המשחק, פטריק טוומאסי שסיפר: "אני שמח מאוד בשביל הקבוצה שהצגנו יכולת כזאת. אני מאמין בעצמי כל הזמן, וכשאני במצב מנטלי כזה תמיד אוכל להצליח".

על עתידו בעונה הבאה: "כרגע אני כאן, אז אני מתרכז במה שאני עושה כאן ועכשיו. כרגע אני בנתניה, אני שמח מאוד להיות כאן ואני גאה".

בארבעת המחזורים שנותרו לסיום העונה, הפועל באר שבע תארח את מכבי חיפה, תתארח אצל הפועל תל אביב וגם אצל מכבי תל אביב ובמחזור הסיום תארח את בני סכנין, כאשר ב-24 במאי תפגוש את מכבי חיפה בגמר גביע המדינה.

מכבי נתניה תתארח בשבת בבלומפילד אצל מכבי תל אביב, לאחר מכן תארח את בני סכנין לקרב שעשוי להכריע מי תסיים במקום הרביעי ובשני מחזורי הסיום תארח את הפועל תל אביב ותתארח אצל מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully