וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן הנשיא "חבט ובעט", אוסימן זעם: נאפולי סוערת אחרי ההתרסקות

ההפסד המחפיר שהוציא את הפרטנופיי ממרוץ האליפות עורר כאוס: דה לורנטיס השתולל בחדר ההלבשה, החלוץ ניסה להתעמת עם הקהל. הקבוצה תתאמן במתחם סגור עד תום העונה

תקציר מהליגה האיטלקית: אמפולי - נאפולי 2:3/ספורט1

נאפולי הציגה אתמול (ראשון) את הבעיטה בדלי הכי מפוארת שראינו העונה, כאשר שמטה יתרון 0:2 ונכנעה בחוץ 3:2 לאמפולי הקטנה אחרי שספגה שלוש פעמים ב-10 הדקות האחרונות, וכפי שניתן היה לצפות - הרוחות במועדון סוערות. ב"גאזטה דלו ספורט" דווח היום כי בעקבות ההפסד שלמעשה הוציא את הפרטנופיי ממרוץ האליפות, בחדר ההלבשה התפתחה מהומה ובנוסף נרשמה תקרית בין אחד השחקנים לאוהדי הקבוצה.

שחקני נאפולי ויקטור אוסימן, לורנצו אינסינייה מתוסכלים. רויטרס
התרסקות מפוארת. שחקני נאפולי מתוסכלים/רויטרס

בעיתון מארץ המגף נכתב כי חלוץ נאפולי ויקטור אוסימן כעס על מספר אוהדים וניסה לעלות ליציע על מנת להתעמת עמם, אך חברו לקבוצה ז'ואן ז'סוס עצר בעדו. לעומת הניגרי, דריס מרטנס ולורנצו אינסינייה מחאו כפיים לקהל באקט של הוקרת תודה, בזמן שהאנשים ביציעים הביעו את כעסם באופן ברור.

לאחר מכן, סגן הנשיא אדו דה לורנטיס התפרץ בזעם לחדר ההלבשה, חבט באגרופיו ובעט בלוקרים של השחקנים והשמיע דברים קשים באוזניהם, דבר שלפי הדיווח הוביל לעימות מילולי בהשתתפות מספר גורמים. בהמשך עלו שחקני נאפולי לרכבת שהסיעה אותם בחזרה לעירם, כשכולם בודדו את עצמם מהסביבה באמצעות אוזניות, ובתחנה המתינה להם קבוצה של אוהדי אמפולי שהקניטה אותם.

עוד בוואלה!

מילאן ניצחה בתוספת הזמן ושבה לפסגה, לפחות עד יום רביעי

לכתבה המלאה
לוצ'יאנו ספאלטי מאמן נאפולי. Gabriele Maltinti, GettyImages
נאפולי עברה לבידוד. לוצ'יאנו ספאלטי/GettyImages, Gabriele Maltinti

המאמן לוצ'יאנו ספאלטי שחרר את השחקנים לחופש היום, ובינתיים הקבוצה הודיעה כי תעבור להתאמן במתחם סגור ומבודד עד תום העונה: "האימונים והאסיפות הטקטיות יימשכו כרגיל, ובנוסף נשלב ארוחות ערב ושיחות קבוצתיות על מנת לאפשר ביקורת עצמית שתסייע בפתרון בעיות ואי הבנות, ותמקסם את האיכות שהוכיחו שחקנינו בעיקר במחצית הראשונה של העונה", הסבירה נאפולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully