וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן ניצחה בתוספת הזמן ושבה לפסגה, לפחות עד יום רביעי

הרוסונרי פיגרו 1:0 מול לאציו אך הפכו ל-1:2 בדרך חזרה למקום הראשון, כשלאינטר נותר משחק השלמה בעוד שלושה ימים. טונאלי הכריע (92). נאפולי איבדה 0:2 בדרך להפסד 3:2 לאמפולי. בתחתית, החבורה של דוידה ניקולה גברה 1:2 על פיורנטינה

תקציר מהליגה האיטלקית: לאציו - מילאן 2:1/ספורט1

המחזור ה-34 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שתיים מהטוענות לכתר. מילאן הצליחה להשיג 1:2 דרמטי בחוץ על לאציו ושבה למקום הראשון, כאשר לאינטר השנייה יש משחק השלמה מול בולוניה ביום רביעי הקרוב, והיא תוכל להוריד שוב את יריבתה העירונית למקום השני.

נאפולי שוב פישלה וסופרת נקודה בודדת בשלושת המחזורים האחרונים לאחר הפסד 3:2 דרמטי לאמפולי, ששברה בצורת של 16 מחזורים. במשחק שפתח את המחזור סלרניטנה ניצחה את פיורנטינה 1:2 ואולי - רק אולי - היא בדרך להישארות סנסציונית בסרייה A.

שחקן מילאן סנדרו טונאלי עם זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
שער דרמטי שלו העניק למילאן ניצחון חשוב. טונאלי חוגג עם זלאטן/רויטרס

לאציו - מילאן 2:1

הרוסונרי שבו לפסגה בתום משחק דרמטי וקשה. מילאן נקלעה לפיגור משער מוקדם של צ'ירו אימובילה (4), אך במחצית השנייה הצליחה להשיג את שער השוויון מרגליו של אוליבייה ז'ירו (50) והפעילה מכבש על השער של לאציו, אך לא הצליחה להשיג את את המהפך. שתי דקות בתוך תוספת הזמן ניצל זלאטן איברהימוביץ' הרחקה לא טובה של אצ'רבי ונגח לנעבר סנדרו טונאלי, שדחק פנימה ונתן את האות לחגיגות של מילאן - שהשלימה לראשונה אי פעם שלושה ניצחונות בעונה אחת על הביאנקוצ'לסטי.

משמעות שלוש הנקודות הן שמילאן חוזרת למקום הראשון עם יתרון של שתי נקודות על פני אינטר, אך ליריבה העירונית יש משחק השלמה ביום רביעי הקרוב מול בולוניה, ואם תנצח בו היא תוריד שוב את הקבוצה של סטפנו פיולי למקום השני, ארבעה מחזורים לסיום העונה.

עוד בוואלה!

אינטר ניצחה 1:3 את רומא ועלתה זמנית לפסגה באיטליה

לכתבה המלאה
שחקני אמפולי חוגגים עם אנדראה פיאמונטי. רויטרס
המושאל מאינטר לאמפולי קבר את נאפולי וסייע לנראזורי. פיאמונטי חוגג/רויטרס

צפו בהפסד הדרמטי של נאפולי

תקציר מהליגה האיטלקית: אמפולי - נאפולי 2:3/ספורט1

אמפולי - נאפולי 2:3

לאחר שצברה נקודה בודדת בשני משחקיה האחרונים, ספגה נאפולי מכה אנושה בכל הנוגע להמשך מאבק האליפות כששמטה יתרון 0:2 בעשר הדקות האחרונות ויצאה מנוצחת בתום דרמה גדולה. מנגד, היריבה קטעה בצורת של כארבעה חודשים ללא ניצחון, כאשר הפעם האחרונה שהצליחה להשיג את שלוש הנקודות הייתה לפני 16 מחזורים - מול אותה נאפולי. האורחת פתחה טוב והוליכה 0:2 בתום 53 דקות משערים של דריס מרטנס ולורנצו אינסינייה, ונראתה בדרך להשגת שלוש הנקודות ולצימוק הפער מהפסגה למינוס שתי נקודות בלבד, אך החל מהדקה ה-80 הגיעה הקריסה של נאפולי.

ליאם הנדרסון צימק בהתקפה שהחלה מאיבוד כדור בחלק המגרש של האורחת שגם התקשתה בהרחקת הכדור, כאשר שלוש דקות לאחר מכן הגיע הרגע הנורא של אלכס מרט. שוער נאפולי איבד כדור לאנדראה פיאמונטי, שאמר תודה וקבע 2:2. גמור? בדקה ה-87 מצא נאדים בייראמי בכדור רוחב גדול את פיאמונטי שהקדים את שומרו וקבע מהפך גדול. אמפולי עם ניצחון ראשון ב-2022, נאפולי שוב איבדה את זה.

מאמן סלרניטנה, דוידה ניקולה. Francesco Pecoraro, GettyImages
שיכין את האופניים? ניקולה/GettyImages, Francesco Pecoraro

צפו בניצחון החשוב של סלרניטנה

תקציר: סלרניטנה - פיורנטינה 1:2/ספורט1

סלרניטנה - פיורנטינה 1:2

האם אנחנו עדים למסע הינצלות בלתי אפשרי? ניצחון שלישי ברציפות לסלרניטנה, שאחרי חודשים ארוכים פתאום נראית כמי שבכל זאת עשויה לשרוד. מילאן ג'וריץ' (9) ופדריקו בונאצולי (79) השאירו את שלוש הנקודות בסטדיו ארקי, ריקרדו ספונארה רק איזן זמנית. דוידה ניקולה שכרגיל היה פעיל ואמוציונלי על הקווים הציל את קרוטונה מירידה בניגוד לכל תחזית ב-2016/17 ואז נאלץ לעמוד בהבטחה שלו ורכב על אופניו עד ביתו בטורינו במשך כמה ימים - מרחק של 1,300 קילומטרים. אולי כדאי שיתחיל לבדוק אם יש לו מספיק אוויר בצמיגים.


משחקים נוספים:

בולוניה - אודינזה 2:2
לבולוניה: ארון היקי (6), ניקולה סאנסונה (59). לאודינזה: דסטיני אודוגי (25), אייזק סקסס (46).

גנואה - קליארי 0:1
לגנואה: מילאן באדל (89)

המחזור יסתיים ביום שני כאשר יובנטוס תתארח אצל ססואולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully