וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' סידר למילאן גול של אליפות: "עשה את ההבדל"

מילאן הראתה הרבה אופי עם הניצחון 1:2 על לאציו בתוספת הזמן ששלח אותה לפסגה: זלאטן מקבל מחמאות, המאמן טוען ש"השחקנים אריות"

תקציר מהליגה האיטלקית: לאציו - מילאן 2:1/ספורט1

קרב האליפות השנה בליגה האיטלקית קשה וצמוד, ושלוש הקבוצות שנאבקות על התואר מרבות לפשל ברגעי האמת. אתמול (ראשון) נאפולי כבר איבדה יתרון 0:2 והפסידה 3:2 לאמפולי, ונדמה היה שגם מילאן עומדת לאכזב ולא לנצח כשפגשה את לאציו, אבל שער ניצחון של סנדו טונאלי קבע 1:2 מתוק ושלח את המילאנזים למקום הראשון, עם הרבה תקווה שאולי השנה הצלחת תהיה שלהם, לראשונה מאז 2011.

אוליבייה ז'ירו, סנדרו טונאלי, שחקני מילאן חוגגים. Giuseppe Bellini, GettyImages
אוליבייה ז'ירו, סנדרו טונאלי, שחקני מילאן חוגגים/GettyImages, Giuseppe Bellini
המאמן סטפנו פיולי חוגג ניצחון של מילאן. Giuseppe Bellini, GettyImages
המאמן סטפנו פיולי חוגג ניצחון של מילאן/GettyImages, Giuseppe Bellini

האלופה אינטר עלתה בשבת לפסגה עם ניצחון 1:3 על רומא, שהלחיץ את מילאן, אבל שחקניו של סטפנו פיולי הוכיחו לליגה, ובעיקר לעצמם, שיש בהם את הווינריות הנדרשת. לכן זה לא מפליא שבסיום חגיגות הניצחון נראו אמוציונליות מאוד.

זלאטן איברהימוביץ' חוגג ניצחון של מילאן. Giuseppe Bellini, GettyImages
עוד מעט בן 41. זלאטן/GettyImages, Giuseppe Bellini
שחקן מילאן סנדרו טונאלי עם זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
ווינרים, אריות. מילאן/רויטרס

זלאטן איברהימוביץ' נכנס למגרש במחצית השנייה, והיה זה שסידר לטונאלי את שער הניצחון עם בישול מדויק ואופייני, ששלח את מילאן לחגוג. הפרשן בסטיאן שוויינשטייגר החמיא לאיברהימוביץ' בן ה-40, וכתב עליו: "זלאטן שומר על המירוץ לסקודטו פתוח! לא רק שהבישול שלו סידר שער קריטי, זו גם התנועה שלו, והסגירה שלו למסירה לאחור לשוער, לפני שרביץ' זכה בכדור. אלה הם הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל! תודה זלאטן".

מילאן גם הבטיחה עם הניצחון באופן רשמי את מקומה בטופ-4, ולכן את השתתפותה בליגת האלופות בעונה הבאה. המאמן המנצח פיולי נראה נלהב ואמר בסיום: "מגיע לשחקנים שלי לשמוח ולהרגיש סיפוק, כי הם אריות. הם מקבלים מעט קרדיט, אבל מוכיחים שכולם טועים. ביקשתי מהבחורים שייתנו מאמץ אחרון, כי עכשיו עלינו להשליך את עצמנו על התואר. בואו פשוט נשחק את המשחק הקרוב שלנו בשיא היכולת, אין טעם לחשוב רחוק מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully