וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודיגר "סיכם בעל פה" בריאל מדריד, שתודיע גם על אמבפה?

לפי הדיווחים באירופה, הבלם בן ה-29 שיעזוב את צ'לסי יצטרף לבלאנקוס בחוזה לארבע שנים. כוכב פריז מחכה לסוף העונה כדי להודיע על עתידו, אלאבה כשיר למנצ'סטר סיטי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.4/ספורט1

לא הצליח לגבור עליהם, אז הוא מצטרף אליהם: אנטוניו רודיגר הגיע לסיכום בעל פה עם ריאל מדריד ויעבור אליה בקיץ, כך לפי דיווחים שונים באירופה הבוקר (שני). העיתונאי פבריציו רומאנו טען כי הושגו הבנות בין הבלאנקוס לבלם הגרמני, ואילו חוסה פליקס דיאס מה"מארקה" הוסיף כי החוזה צפוי להיות לארבע שנים.

מאמן צ'לסי תומאס טוכל אישר אתמול כי רודיגר יעזוב את אלופת אירופה היוצאת בחינם בסיום העונה, כאשר בחודשים האחרונים נקשר שמו של שחקן ההגנה בן ה-29 עם מספר מועדונים בכירים ביבשת, ביניהם באיירן מינכן, יובנטוס וכמובן ריאל בעצמה, שעל פי המסתמן צפויה להיות זו שתשים את ידיה על הגרמני הבינלאומי. כידוע, רודיגר והבלוז הודחו מליגת האלופות בשלב רבע הגמר על ידי הלבנים מבירת ספרד.

יש לציין כי ככל הנראה, רודיגר עדיין לא סגר את תנאי השכר שלו אצל אלופת ספרד שבדרך, אולם לפי הפרסומים הוא דחה הצעה של 12.2 מיליון יורו לעונה בצ'לסי, כך ששכרו בריאל מדריד יהיה גבוה מהסכום הנקוב. בתקשורת הספרדית מאמינים כי העסקה עשויה להיחתם בימים הקרובים, אם כי ההודעה הרשמית ככל הנראה תצא רק בסיום העונה.

ומה עם אמבפה? ב"מארקה" המדרידאי מדווחים היום שלכוכב הענק של פריז סן ז'רמן ונבחרת צרפת יש הסכם בעל פה עם הבלאנקוס ולכן המועדון ממתין בסבלנות לשחקן, שלא יודיע על עתידו עד הקיץ מתוך כבוד לקבוצתו הנוכחית.

חדשות טובות למועדון מגיעות מכיוונו של דייויד אלאבה. כזכור, הבלם האוסטרי נפצע במשחק מול אוסאסונה והוחלף. הוא הוגדר בספק למשחק הגדול מחר מול מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות, אך כל הדיווחים גורסים כעת שאלאבה יהיה כשיר לחלוטין עד שלישי ויפתח בהרכב.

אנטוניו רודיגר שחקן צ'לסי. Marc Atkins, GettyImages
בעונה הבאה, ככל הנראה, הוא ישחק בריאל מדריד. אנטוניו רודיגר/GettyImages, Marc Atkins

עוד שחקן שילבש את המדים הלבנים בעונה הבאה הוא "גיבור" הניצחון של ראיו וייקאנו על ברצלונה אמש, המגן השמאלי פראן גרסיה. גרסיה בן ה-22 גדל בריאל מדריד והחל את קריירת הבוגרים שלו בקבוצת המילואים שלה, ריאל קסטיליה, משם נמכר לראיו בקיץ שעבר.

בשבת הקרובה ריאל מדריד תוכל להבטיח סופית את זכייתה באליפות, אם תשיג לפחות נקודה במשחק נגד אספניול. במקרה שאכן תעשה זאת, מחזור לאחר מכן שחקני אתלטיקו מדריד יצטרכו למחוא כפיים לשחקני ריאל בעלייתם למגרש בדרבי, בהתאם למסורת הנהוגה בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully