וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי בדרך לליגת האלופות, ראן מחצה בדרבי, בורדו בצרות

ז'רסון (83) העניק למדורגת שנייה 0:1 בריימס, השלישית הביסה 0:5 את לוריין וגם ניס גירדה ניצחון דרמטי ועדיין במאבק. בורדו איבדה יתרון 0:2 והפסידה 5:3 לנאנט

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט, 23 באפריל/ספורט1

המחזור ה-34 בליגה הצרפתית יסתיים הערב (ראשון) ובמשחק המוקדם הביסה ראן 0:5 את לוריין ובכך שבה למקום השלישי כשהיא ביתרון על מונאקו הרביעית בזכות הפרש שערים. גם ניס החמישית בתמונה אחרי 0:1 דרמטי על טרואה, בעוד שטרסבורג השישית הפסידה 1:0 בליל. בורדו מתחת לקו האדום ובדרך לליגה השנייה אחרי הפסד 5:3 בנאנט. בהמשך: ריימס תארח את מארסיי (21:45).

פרדראג ראיקוביץ' שוער ריימס. FRANCOIS NASCIMBENI, GettyImages
נכנע שבע דקות לסיום. פרדראג ראיקוביץ'/GettyImages, FRANCOIS NASCIMBENI

ריימס - מארסיי 1:0

רגע לפני חצי גמר הקונפרנס ליג מול פיינורד, אלופת אירופה מ-1993 עשתה עוד צעד בדרך חזרה לליגת האלופות עם ניצחון 10 ב-11 משחקיה האחרונים בכל המסגרות. ריימס של אוסקר גרסיה עושה חיים קשים לרוב קבוצות הצמרת ופרדראג ראיקוביץ' היה בדרך לשמירה על שער נקי בפעם ה-11 העונה, אבל בדקה ה-83 דימיטרי פאייה השאיר לז'רסון הברזילאי, שהיתל בשומר שלו עם פדלאדה ובעט פנימה. קבוצת החוץ הטובה בליגה עם עוד ניצחון יקר.

בנז'מן בוריז'ו, שחקן ראן. Sylvain Lefevre, GettyImages
שער ובישול בדרך חזרה למקום השלישי. בנז'מן בוריז'ו/GettyImages, Sylvain Lefevre

ראן - לוריין 0:5

שני הפסדים רצופים ספגה ראן במשחקי הצמרת האחרונים שלה נגד מונאקו (3:2) ושטרסבורג (2:1), אבל היום מול היריבה מהתחתית היא ניצחה בקלות יתרה ושבה למקום השלישי, שמוביל בתום העונה למוקדמות ליגת האלופות. בנז'מן בוריז'ו היה הראשון להבקיע בדקה ה-17, שתי דקות אחר כך הכפילה ראן את יתרונה משער של מרטן טרייה ובוריז'ו הוסיף למאזנו גם בישול לקפטן חמארי טראורה, שקבע 0:3 בדקה ה-47.

נאייף עקרד אמנם הותיר את המארחת בעשרה שחקנים כשביצע עבירה גסה והורחק מיידית בכרטיס אדום ישיר בדקה ה-58, אבל המארחת הסתדרה גם בנחיתות מספרית והיו אלו פלביאן טט (79) בשער נפלא בבעיטה ממרחק וגאטן לאבורד (90+3) שקבעו את תוצאת המשחק. לוריין בעקבות ההפסד נותרה במרחק שלוש נקודות מהקו האדום.

שחקני נאנט חוגגים שער עם מוזס סיימון (משמאל). LOIC VENANCE, GettyImages
השלים את המהפך של נאנט. מוזס סיימון חוגג/GettyImages, LOIC VENANCE

נאנט - בורדו 3:5

ההגנה הכי גרועה בחמש הליגות הבכירות באירופה שוב התבזתה ובורדו נותרה מתחת לקו האדום, בדרך לירידה אחרי 30 שנה. אמבאיי ניאנג (6) ויבאירו דילרוסון (18) סידרו יתרון מבטיח בדרבי, אבל בתחילת המחצית השנייה ההגנה החלה לחלק מתנות, קאליפה קוליבאלי צימק (47) ושער עצמי של ריקרדו מנגאס סידר שוויון (51). אנוק קוואטנג החזיר את היתרון לאורחת (68), אבל קוליבאלי הגיב עם השני שלו (72), מוזס סיימון הפך (76) ואז בורדו פספסה הזדמנות להשוות עם החמצת פנדל של ג'ימי בריאן (87), כשהמחליף עוסמאן בוקארי חתם דקה לסיום.

משחקים נוספים

ניס - טרואה 0:1
לניס: קפרן תוראם (90+4)

ליל - שטרסבורג 0:1
לליל: זקי צ'ליק (88)

קלרמון - אנז'ה 2:2
לקלרמון: מוחמד באיו (71), לוקאס דה קוניה (82). לאנז'ה: מוחמד עלי שו (37), איסמעאל טראורה (44)

מץ - ברסט 1:0
לברסט: יוסף בלאילי (27). ז'מרסון (78) והשוער אלכסנדר אוקיג'ה (80) הורחקו ממץ

המחזור ה-34 יצא לדרך כבר אתמול, כאשר ליון הביסה 2:5 את מונפלייה, מונאקו דרסה 1:4 את סנט אטיין ובמשחק המאוחר פריז סן ז'רמן סיימה ב-1:1 נגד לאנס ובזכות הנקודה הבטיחה רשמית את זכייתה באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully