וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליהמידז'יץ': "לא נמכור את לבנדובסקי לברצלונה ב-40-50 מיליון"

המנהל המקצועי של באיירן דיבר באריכות על הפולני: "הוא המרוויח הכי גדול ואנחנו צריכים לבחון את העניינים מנקודת מבט כלכלית"

תקציר משחק האליפות: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 1:3/ספורט1

הריאיון הזה עוד עלול לחזור לחסן סליהמידז'יץ' כמו בומרנג. בריאיון של המנהל המקצועי של באיירן מינכן שהתפרסם היום (ראשון), הוא מצהיר שרוברט לבנדובסקי לא יימכר וש"הוא יישאר אצלנו. יש לו חוזה עד 2023".

תקשורת הספורט העולמית עוסקת בתקופה האחרונה בהרחבה יתרה בעתידו של הסקורר הפולני, והטרנד העיקרי כרגע הוא לקשר אותו במעבר לברצלונה. היום סליהמידז'יץ' שפך אור על הצד של באיירן מינכן.

המראיין שאל את הבוסני: "האם תשקלו למכור את לבנדובסקי אם ברצלונה תציע 40-50 מיליון יורו", והמנהל המקצועי השיב: "לא".

המראיין ניסה להקשות: "אז זה אומר שהוא נשאר בוודאות בעונה הבאה?", וסליהמידז'יץ' ענה: "כן, יש לו חוזה עד 2023".

לאחר מכן המנהל המקצועי גם הסכים להאריך: "כמובן שאנחנו רוצים שהוא יישאר. לבנדובסקי מאוד מוערך פה, האוהדים אוהדים אותו. אבל הוא המרוויח הכי גדול בקבוצה ואנחנו צריכים גם לבחון את העניינים מנקודת מבט כלכלית. יש לו חוזה ולנו יש את כל הזמן שבעולם. אנחנו גאים בכך שהחלוץ הכי טוב בעולם משחק אצלנו. בקרוב נתחיל לנהל איתו מו"מ".

רוברט לבנדובסקי, שחקן באיירן מינכן חוגג אליפות. Matthias Hangst, GettyImages
המראיין שאל את הבוסני: "האם תשקלו למכור את לבנדובסקי אם ברצלונה תציע 40-50 מיליון יורו", והמנהל המקצועי השיב: "לא"/GettyImages, Matthias Hangst

לבנדובסקי עצמו חגג אתמול אליפות עשירית ברציפות של באיירן ואמר לאחר מכן: "משהו כנראה יקרה בקרוב. קראתי מה נכתב בתקשורת, אבל לא שמעתי את זה באופן אישי. כל מה שאני יודע זה שתהיה פגישה בקרוב אבל לא יודע מה יקרה אחריה. לא היו שיחות על העתיד והחוזה שלי, שום דבר עדיין לא קרה. הסיטואציה לא קלה".

הפולני התחמק כשנשאל אם ברצונו להישאר, אך כאשר שאלו אותו האם הוא מקבל את הרושם שבאיירן רוצה להשאירו, הוא השיב כי "את זה צריך לשאול את המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully