וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי הפציץ במשחק ההכתרה של פ.ס.ז', מהומות במשחק של סנט אטיין

תיקו 1:1 נגד לאנס הספיק לפריז בשביל להבטיח סופית אליפות מספר 10. ליון הביסה 2:5 את מונפלייה, 1:4 למונאקו אצל סנט אטיין

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.4/ספורט1

ליאונל מסי חזר לסגל פריז סן ז'רמן, פתח במשחק ההכתרה נגד לאנס וכמובן שגם כבש ב-1:1 שהבטיח את התואר. להלן "שער האליפות", למרות שכמובן שאי אפשר להתייחס אליו בדרמטיות, אחרי שכבר במחזור הקודם הפריסאים הבטיחו מעשית את התואר העשירי בתולדותיהם. עוד בצרפת: ליון הרעידה רשתות נגד מונפלייה ואוהדי סנט אטיין שוב הקימו מהומה - אולי בדרך לליגת המשנה.

שחקן פריז סן ז'רמן, ליאונל מסי. רויטרס
בומבה לרשת. מסי/רויטרס

פריז סן ז'רמן - לאנס 1:1

ליאונל מסי שנעדר מהניצחון 0:3 על אנז'ה ביום רביעי חזר להרכב ביחד עם ניימאר והברזילאי גם בישל לו שער יפהפה בדקה ה-68. הפנומן הארגנטינאי קיבל מניימאר מחוץ לרחבה וירה לרשת הגבוהה, יופי של שער. קורנטן ז'אן איזן בדקה ה-88, אבל פריז הייתה זקוקה לנקודה כדי להבטיח סופית והיא עשתה זאת. לאנס אגב, סיימה ב-10 שחקנים אחרי שקווין דנסו הורחק בדקה ה-57.

עבור פריז סן ז'רמן זו אליפות עשירית בתולדותיה והשמינית בעשר השנים האחרונות, אחרי שבאליפות העונה שעברה זכתה כידוע ליל וב-2017 הייתה זו מונאקו שהפתיעה. מה שקצת העיב הייתה עזיבה מאורגנת של אוהדים רבים את היציעים בדקה ה-75 - עוד צעד במחאה של ארגון האולטראס נגד ההתנהלות של ההנהלה, בעונה שנפתחה עם ציפיות גדולות ונגמרה בצורה מעט צורמת.

אוהדי סנט אטיין מדליקים אבוקות במשחק מול מונאקו. JEAN-PHILIPPE KSIAZEK, GettyImages
מתקשים לקבל הפסדי בית. אוהדי סנט אטיין/GettyImages, JEAN-PHILIPPE KSIAZEK

סנט אטיין - מונאקו 4:1

הקהל המקומי הבעיר את האצטדיון עוד לפני שריקת הפתיחה, והעלה דרגה לאחר השער העצמי של הקפטן טימותי קולודזייצ'אק (61) כדי לגרום לעצירת המשחק. לאחר הפסקה הורה השופט על חזרה לדשא, אבל האוהדים שוב הדליקו אבוקות, ירו זיקוקים והשליכו רימוני עשן, והמשחק נעצר שוב. לפני השער העצמי והבלגן, וויסאם בן ידר חגג את ה-20 שלו בליגה (23) ושותפו להתקפה קווין פולנד הכפיל (25) כשווהבי חאזרי רק צימק בפנדל (42). אחרי כחצי שעה המשחק שוב חודש והמחליף מיירון בואדו נעץ את הרביעי (77). הניצחון השישי ברציפות הקפיץ את מונאקו למקום השלישי ששווה כרטיס למוקדמות ליגת האלופות, בעוד סנט אטיין עדיין במקום המוליך למבחנים.

חוסם עוואר שחקן ליון חוגג שער. OLIVIER CHASSIGNOLE, GettyImages
שבר בצורת ארוכה. חוסם עוואר/GettyImages, OLIVIER CHASSIGNOLE

ליון - מונפלייה 2:5

חמישייה שנייה ברציפות לקבוצה של פטר בוס, שמקווה שזה לא קורה מאוחר מדי. ליון רודפת אחרי הכרטיס לאירופה ועלתה ליתרון מרגלי מוסא דמבלה (20) כשהברזילאי טיאגו מנדס סובב כדור חופשי אל החיבורים בדקה ה-43. למרות זאת, מונפלייה הצליחה להשוות עוד לפני ההפסקה, עם בישול של טז'י סבאנייה לאלי ווהי (45+1) ואז פנדל של הקפטן (45+3). אבל ליון המשיכה להגיע בקלילות למצבים, חוסם עוואר החזיר את היתרון בדקה ה-63, קרל טוקו אקמבי הוסיף אחרי חמש דקות ועוואר השלים צמד בתוספת הזמן אחרי חצי שנת בצורת.

משחקי יום ראשון:

ראן - לוריין
קלרמון - אנז'ה
מץ - ברסט
נאנט - בורדו
ניס - טרואה
ליל - שטרסבורג
ריימס - מארסיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully