וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי מגווייר לא מתכוון לעזוב את מנצ'סטר יונייטד: "אוהד פחדן"

אחרי שהמשטרה סרקה את ביתו מחשש שהוטמנה בו פצצה, מקורב לבלם טוען: "הוא מתכונן כרגיל למשחק נגד ארסנל, הוא מספיק חזק כדי להתמודד"

תקציר: ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 0:4/ספורט1

הארי מגווייר נרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד באוגוסט 2019 תמורת כ-80 מיליון ליש"ט, אבל כמעט שלוש שנים חלפו ואין עוררין על כך שזו הייתה שגיאה מצד השדים האדומים. אולי זה תג המחיר הגבוה, ייתכן שאלו הציפיות לאור היותו שחקן ההגנה היקר בהיסטוריה ויכול להיות שהיכולת שהציג במונדיאל 2018 ובלסטר פשוט תעתעה בשדים האדומים, אבל כך או אחרת הוא שותף בכיר לכישלון נוסף של מנצ'סטר יונייטד העונה - כזה שגם ייתכן מאוד שיסתיים בלי הכרטיס לליגת האלופות לעונה הבאה.

מגווייר הפך קורבן עבור אוהדי השדים האדומים שמצביעים עליו כאשם במרבית הכישלונות וההפסדים ואפשר לומר שהאירוע יצא מכלל שליטה אתמול (חמישי), כאשר שוטרים מיחידת הכלבנים של מנצ'סטר התייצבו בביתו של מגווייר ושלחו את הכלבים לחפש אחר פצצה שהיה חשש שהוטמנה בביתו.

הארי מגווייר, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
נחוש בדעתו להישאר. מגווייר/רויטרס

למגווייר נשלחה הודעה אנונימית שמתריעה על פצצה בביתו ועל כן נערכו חיפושים, שהסתיימו ללא ממצאים מיוחדים. כל זאת התרחש יומיים אחרי שיונייטד שוב הובסה על ידי ליברפול, הפעם 4:0 באנפילד שהשלים 9:0 עונתי למייטי רדס על חשבון היריבה המושבעת.

מגווייר סירב לבקשת כלי התקשורת בממלכה להתראיין, אולם הבוקר פורסם שהוא מתעקש על כך שאין בכוונתו לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, בשורותיה חוזהו יסתיים רק בעוד שלוש שנים. "בטיחות המשפחה והסביבה הקרובה שלו נמצאת בעדיפות העליונה עבור הארי", צוטט מקורביו אליו ב"דיילי מייל", "הוא ימשיך להתכונן כרגיל למשחק הבא של יונייטד נגד ארסנל".

לטענת "הסאן", מגווייר מאמין שההתרעה שנשלחה אליו נעשתה על ידי "אוהדים פחדנים" ומקורב אחר לבלם הוסיף: "הוא מספיק חזק כדי להתמודד עם דברים כאלה, ואם יוכח שמאחורי המעשה הזה עומד אוהד, הוא בהחלט יכתים את השם של מנצ'סטר יונייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully