וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ברצלונה: "יש סיכוי שרוברט לבנדובסקי יצטרף בקיץ"

ז'ואן לאפורטה נשאל על ידי אוהד לגבי הפולני והודה שחלוץ באיירן מינכן עשוי להצטרף, בסרטון שספק אם ידע שמצולם. אלבס אחרי הניצחון על סוסיאדד: "הצטרפנו מאוחר מדי למאבק האליפות"

תקציר ה-2:3 של פרנקפורט על ברצלונה/ספורט1

ברצלונה הצליחה איכשהו לנצח אתמול (חמישי) 0:1 את ריאל סוסיאדד בחוץ וחזרה אל המקום השני. שער של פייר אמריק אובמיאנג בדקה ה-11 עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות וגם יכולת טובה מאוד של מארק אנדרה טר סטגן עזרה מאוד לקבוצה של צ'אבי, שחזרה לנצח אחרי שני הפסדים ברציפות. השוער הגרמני גם נבחר לשחקן המצטיין במשחק. ג'רארד פיקה, שחזר אחרי פציעה, הרגיש בחוסר נינוחות מסוימת והוחלף בדקה ה-82. גם רונלד אראוחו נפצע והוחלף.

למרות כל זאת, הבוקר שיחת היום בברצלונה היתה בעיקר לאור הסרטון שהפך ויראלי ברשתות החברתיות ובו נראה נשיא המועדון, ז'ואן לאפורטה, מודה שישנה אפשרות שרוברט לבנדובסקי יצטרף לקבוצה. כבר לא אחת פורסם בגרמניה ובספרד שלבנדובסקי מחפש לעזוב את באיירן מינכן, וגם אשתו של החלוץ הפולני, אנה, עוררה סערה בתחילת החודש כשסיפרה לעוקביה שהיא החלה ללמוד ספרדית.

לאפורטה התייצב לצילום סלפי עם אוהד ביציע ה-VIP נגד ריאל סוסיאדד וכשנשאל על ידו לגבי האפשרות שהמפציץ הפולני יצטרף בקיץ, השיב: "יש יותר סיכוי שהוא יצטרף".

לא ברור מי הוא החלוץ שלו יש פחות סיכוי להצטרף, על פי ההשערות מדובר בארלינג הולאנד (שדווח כי סיכם את כל תנאיו במנצ'סטר סיטי) ובקיליאן אמבפה (שצפוי לשחק באחת מבין פריז סן ז'רמן או ריאל מדריד), אבל הוא בהכרח התייחס ללבנדובסקי כמי שיש לו סיכוי גבוה יותר להצטרף עוד הקיץ לברצלונה.

עוד בוואלה!

לא מרשים, אבל מספיק: ברצלונה ניצחה 0:1 את ריאל סוסיאדד

לכתבה המלאה
דני אלבס שחקן ברצלונה. רויטרס
הצליחו לעמוד בלחץ. אלבס/רויטרס

ובחזרה לניצחון בסוסיאדד. המגן דני אלבס אמר אחרי המשחק: "במחצית הראשונה שלטנו, הצלחנו ללחוץ עליהם, אבל אז הורדנו את האינטנסיביות והם התחילו להפעיל לחץ עלינו. צריך לדעת לסבול. בכדורגל קשה לנצח, אבל ניצחנו. הגענו למשחק הזה כדי ללחוץ כי סוסיאדד שיחקה ביהלום באמצע כדי להיות דומיננטית שם ואני עזרתי לייצב את הקבוצה. השער הגיע ועזר לנו להרגיע את המשחק. הצטרפנו מאוחר למאבק האליפות, ניסינו לצמק את הפער, אבל אין סיכוי. מבחינה פיזית אנחנו טובים מאוד, אבל אנחנו מתקרבים לסוף העונה. בימים האחרונים לא הצלחתי להתאמן עם הקבוצה כמו שרציתי. הייתה לי איזו בעיה מול לבנטה, אבל אנחנו צריכים להתאמץ כדי להשיג את המטרה שלנו".

ג'ורדי אלבה אמר: "הלחץ שהם הפעילו עלינו היה כבד מאוד, היה קשה להשיג את הכדור. אתה צריך לדעת להתמודד עם משחקים קשים כאלה. עדיין לא דיברתי עם השחקנים שנפצעו, אני מקווה שמצבם לא חמור מדי". כובש השער פייר אמריק אובמיאנג הוסיף: "היה משחק קשה, אבל זה ניצחון טוב מאוד בשבילנו. היה לנו חשוב לנצח אחרי שני משחקים בהם פקששנו. עשינו את הדברים כמו שצריך עם גישה נכונה וזה מה שחשוב".

ביום ראשון תארח ברצלונה את ראיו וייקאנו במשחק השלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully