וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מרשים, אבל מספיק: ברצלונה ניצחה 0:1 את ריאל סוסיאדד

שער של פייר אמריק אובמיאנג (11) ומספר הדיפות של מארק אנדרה טר סטגן עשו את ההבדל. סביליה גברה 2:3 על לבנטה

תקציר ה-2:3 של פרנקפורט על ברצלונה/ספורט1

המחזור ה-33 בליגה הספרדית יצא לדרך שלשום (שלישי) והגיע לסיומו הערב עם ארבעה משחקים: אספניול הפסידה 1:0 לראיו וייקאנו, סביליה ניצחה 2:3 את לבנטה, קאדיס הפסידה 3:2 לאתלטיק בילבאו. במשחק המרכזי הצליחה ברצלונה לנצח 0:1 את ריאל סוסיאדד עם לא מעט מזל.

ג'ורדי אלבה שחקן ברצלונה עם פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
השער שלו עשה את ההבדל. אובמיאנג חוגג עם אלבה/רויטרס

ריאל סוסיאדד - ברצלונה 1:0

אחרי שהפסידה לאיינטרכט פרנקפורט בליגה האירופית ולקאדיס בליגה, הצליחה בארסה לחזור לנצח בליגה המקומית וחזרה אל המקום השני. זה היה רחוק מלהיות מרשים וריאל סוסיאדד הגיעה למצבים רבים, אבל בסופו של דבר שער אחד של פייר אמריק אובמיאנג עשה את ההבדל עבור ברצלונה. הקבוצה של צ'אבי לא תיקח אליפות העונה, אבל גם מקום שני יהיה הישג נאה בהתחשב בצורה בה פתחה את 2021/22.

דקה 11: שער! עוסמאן דמבלה הגיע להזדמנות גדולה לבד מול השוער, אבל בעט ברשלנות אל הקורה. הכדור הגיע אל פראן טורס, שנגח יפה אל עבר החלוץ מגאבון, שנגח בקלילות פנימה את ה-0:1 של ברצלונה

דקה 58: הזדמנות גדולה לסוסיאדד. אלכסנדר סורלות קיבל כדור עומק נהדר ובעט משמאל לא רע, אבל מארק אנדרה טר סטגן הצליח לבלום אותו.

חסוס מנואל קורונה שחקן סביליה. Angel Martinez, GettyImages
צמד ראשון בסביליה. קורונה, "טקטיטו", חוגג/GettyImages, Angel Martinez

לבנטה - סביליה 3:2

האנדלוסים הגיעו אחרי שני הפסדים בשלושת המחזורים האחרונים, אבל הצליחו להשיג ניצחון חשוב מאוד במאבק על המקום בליגת האלופות. לבנטה נותרה במקום ה-19 ולפני האחרון והיא בדרך אל הליגה השנייה. חסוס מנואל קורונה, שמכונה עכשיו בשם טקטיטו, שתמיד היה הכינוי שלו, כבש צמד (14 ו-27) כשבין לבין חוסה מוראלס מאזן ל-1:1 (22). מוראלס גם קיבל הזדמנות גדולה להשוות, אבל בעט החוצה מהנקודה הלבנה בדקה ה-71. ז'ול קונדה כבש את השלישי של סביליה בדקה ה-81 עם נגיחה מוצלחת אחרי הגבהת קרן של איבן ראקיטיץ'. לבנטה לא ויתרה והצליחה לצמק עם שער יפה של רוברטו סולדאדו בדקה ה-88. בונו ביצע טעות גדולה מאוד כשבעט את הכדור על שחקן יריב, אבל למזלו זה הלך החוצה ולא הפך ל-3:3 בדקה ה-89.

תוצאות נוספות:

אספניול - ראיו וייקאנו 1:0
לראיו: סרג'יו גווארדיולה (42)

קאדיס - אתלטיק בילבאו 3:2
לקאדיס: לוקאס פרס (56), רובן סוברינו (87), לבילבאו: ראול גרסיה (3), איקר מוניאין (החמצת פנדל 22 ושער 22), מיקל וסגה (33, כרטיס אדום, 71)

ניית'ן קולינס שחקן ברנלי. רויטרס
ניצחון חשוב מאוד לברנלי. קולינס/רויטרס

באנגליה נערך הערב משחק השלמה אחד מהמחזור ה-30. ברנלי ניצחה 0:2 את סאות'המפטון משערים של קונור רוברטס (12) וניית'ן מייקל קולינס (44) ושיפרה את מאזנה ל-28 נקודות, אחת פחות מאברטון, לה יש משחק חסר.

בסוף השבוע לא ייערך מחזור בשל גמר הגביע בשבת. ביום ראשון ייערך משחק ליגה בודד כשברצלונה תשחק מול ראיו וייקאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully