וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיתם פעם שוער שהסתירו לו ולא התלונן? נו באמת": פיולי זועם

מילאן הובסה 3:0 על ידי אינטר והודחה בחצי גמר הגבע, מאמנה רותח על פסילת השער בטענה לנבדל: "הנדנוביץ' גם ככה לא היה מגיע לכדור", הוסיף קלבריה

תקציר: אינטר - מילאן 0:3/ספורט1

הדרבי הראשון בין מילאן לאינטר בחצי גמר הגביע התקיים בתחילת חודש מרץ והסתיים בתיקו ללא שערים, משחק בו הרוסונרי היו טובים יותר, אבל לא הצליחו להשיג מקדמה לגומלין. אמש (שלישי) הן נפגשו שוב וזה הסתיים ב-0:3 מוחץ לזכות הנראזורי, שהביסו את היריבה העירונית בדרך לגמר הגביע וגם הלמו בה לקראת מחזורי ההכרעה בליגה האיטלקית, שם אינטר תלויה בעצמה בניסיון לשמור על האליפות.

לאוטרו מרטינס השלים צמד תוך 40 דקות, רובין גוזנס נעץ את המסמר השלישי והאחרון לקראת הסיום ונתן את האות לחגיגות, אבל בבוקר שאחרי המשחק עסקו במילאן לא בשלישייה שספגו, אלא בשער שנפסל בפיגור 2:0.

איסמעיל בנאסר, שחקן מילאן. MIGUEL MEDINA, GettyImages
"שחקני אינטר לא התלוננו על נבדל"/GettyImages, MIGUEL MEDINA

איסמעיל בנאסר האלג'יראי כבר החזיר את הרוסונרי למשחק בדקה ה-66, אלא ששחקני אינטר התלוננו שהבלם פיקאיו טומורי נגע בידו במהלך הבקעת השער. שופטי המסך לא מצאו נגיעת יד וראו שהכדור נגע בחזהו של הבלם, אבל כן זיהו עמדת נבדל של פייר קאלולו ופסלו את השער, מהלך שהוציא לרוסונרי את כל האוויר מהמפרשים ובסיום המשחק הם התלוננו על כך שלא הייתה שום הצדקה לפסילה.

המאמן סטפנו פיולי לא חסך בביקורת והביע את זעמו: "פגשנו יריבה חזקה מאוד ואני לא חושב שהתוצאה 3:0 משקפת, אבל אינטר הבקיעה בתזמון מושלם מבחינתה וניצחה. אני חייב לומר שהסתכלתי על השער ושחקני אינטר אפילו לא התלוננו, גם לא סמיר הנדנוביץ' - מתי ראיתם שוער שבכלל לא מתלונן אחרי שער שהוא סופג, ובטח שער שנפסל בטענה ששחקן הסתיר לו את הכדור? שחקני אינטר התלוננו בכלל על נגיעת יד. נו באמת", זעם המאמן שמיד עם סיום דבריו עזב את עמדת הראיונות.

גם שחקן ההגנה דוידה קלבריה התלונן: "שחקני אינטר בכלל לא ביקשו נבדל, אלא נגיעת יד, והנדנוביץ' לא היה מגיע לכדור בכל מקרה. אנחנו כועסים מאוד ומאוכזבים כי לא היה הבדל כזה גדול בין הקבוצות ואנחנו מרגישים שיש לנו על מה להתחרט מהמשחק. נצטרך לחזור לעצמנו כבר במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully