וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצ'טינו גילה דרך התקשורת שטן האח מונה למאמן ונותר בהלם

הארגנטינאי היה משוכנע שהוא יזכה בתפקיד ובמשך חודשיים "למד את מנצ'סטר יונייטד ואת העיר", אך כלל לא עודכן שההולנדי נבחר

תקציר: ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 0:4/ספורט1

מאוריסיו פוצ'טינו היה אחד משני המועמדים לקבל את משרת המאמן במנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה, אבל למרבה ההפתעה כלל לא ידע שהשדים האדומים בחרו ואפילו הכריזו על אריק טן האח כמחליפו של רלף רנגניק.

על פי הפרסומים הבוקר, מאמן פריז סן ז'רמן, שלא צפוי להמשיך בתפקיד גם בעונה הבאה בעקבות הכישלון בליגת האלופות, נתפס לא מוכן כשהשדים האדומים הודיעו אתמול על מינויו של טן האח, מאמן אייאקס שיסיים את העונה בהולנד ולאחר מכן יעזוב לתיאטרון החלומות בחוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה רביעית.

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן פריז סן ז'רמן. רויטרס
קרח מכאן ומכאן? פוצ'טינו/רויטרס

כידוע, טן האח ופוצ'טינו היו שני המועמדים הסופיים של יונייטד לתפקיד המאמן הבא. בשבוע האחרון כבר פורסמו דיווחים רבים על כך שטן האח סגר את תנאיו ושההודעה הרשמית צפויה לצאת בקרוב, מה שאכן קרה אתמול, אלא שעל פי "האתלטיק", יונייטד כלל לא הודיעה לפוצ'טינו על בחירתה בטן האח.

לפי הפרסום, פוצ'טינו הרגיש "בטוח" באשר לסיכוייו להתמנות למאמן החדש של הקבוצה, חש "מוזר" ו"נותר בהלם" כאשר יצאה ההודעה הרשמית על חתימת טן האח בתיאטרון החלומות, כל זאת מבלי אפילו להודות לו על זמנו ולעדכן אותו על הבחירה שנעשתה, זאת חרף העובדה שהוא "חודשיים לומד את העיר ואת הקבוצה" לפי מקורבים שצוטטו בכתבה.

יש לציין שיונייטד לא פנתה רשמית לפריז סן ז'רמן בשום שלב, אלא רק ערכה ריאיון עבודה בזום עם פוצ'טינו, שכנראה לא היה מוצלח בהשוואה לריאיון שערך טן האח. יהיה מעניין לראות מה יהיה הצעד הבא של פוצ'טינו, שעל פי ההערכות יפוטר מפריז סן ז'רמן בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully