וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורי עם דלקת בעין, אך אמור לפתוח. ברדה הזהיר מפריצה ומיובאנוביץ'

20.4.2022 / 9:38

הקשר טופל בבית המלון בו שוהה הקבוצה בסמוך לבלומפילד וצפוי לשוב ל-11 כמתוכנן. וגם: האם קרסטאיץ' ומכבי תל אביב "ויתרו" במשחק בטרנר? בהפועל באר שבע העבירו דגשים לשחקנים

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

אף שהוא הגיע אתמול לאימון המסכם עם דלקת חריפה בעינו, רמזי ספורי צפוי להיות כשיר הערב ולפתוח בהרכב הפועל באר שבע במשחק חצי גמר הגביע מול מכבי תל אביב (רביעי, 20:30).

ספורי טופל באמצעות טיפות עיניים גם במלון בו מתאכסנת הקבוצה ביפו ממנו נשקף האיצטדיון בו תשחק הקבוצה הערב. ספורי הודה אחרי המשחק האחרון שהוא מרגיש בשבועות האחרונים דעיכה ביכולתו ובהפועל באר שבע מחכים לשובו של השחקן שהיה הבולט בקבוצה בחלק הראשון של העונה. הקשר נכנס רק כמחליף במשחק מול מכבי תל אביב בטרנר ביום ראשון בגלל שסחב פציעה קלה, אך הערב הוא כבר אמור לקבל מאליניב ברדה את חולצת ההרכב הראשון.

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי, מול שחקן מכבי תל אביב, גבי קניקובסקי. דני מרון
אמור לפתוח, למרות הכל. רמזי ספורי/דני מרון

מי שהצטרף אתמול לנסיעה ליפו הוא שגיב יחזקאל, לו נתנו בצוות לומר אם הוא מרגיש כבר מספיק נוח כדי לשחק אחרי השבר שהיה לו בעצם הבריח. יחזקאל עידכן אחרי האימון כי הוא חש בטוב והוא יתלבש הערב אחרי תקופה ממושכת בה היה מושבת. קרוב לוודאי שיחזקאל יקבל דקות רק מהספסל. מי שיחזור לסגל אחרי שהיה בחוץ מול מכבי תל אביב ביום ראשון בגלל צהובים הוא יוג'ין אנסה.

בהפועל באר שבע משוכנעים שמלאדן קרסטאיץ' ויתר על המשחק בטרנר, כמעט בכוונה, כדי להביא את הקבוצה שלו לשיא דווקא בגביע. במועדון בטוחים כי הסרבי לא היה עולה בהרכב שעלה בטרנר, אלמלא היה מדובר במשחק קובע למכבי תל אביב. ברדה אמר לשחקנים: "אנחנו נבוא לבלומפילד להמשיך את המשחק הטוב שהיה לנו ביום ראשון. זו המשימה שלנו. להמשיך את מה שעשינו כל כך טוב מול מכבי".

מלאדן קרסטאיץ', אליניב ברדה עם גביע המדינה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
קרסטאיץ' "ויתר" בבירת הנגב? המאמנים במסע"ת חצי גמר הגביע/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

המאמן נתן שני דגשים לשחקנים. הראשון, לסגור את החלוצים של מכבי תל אביב, סטיפה פריצה וג'ורג'ה יובאנוביץ', והשני לנצל את ההזדמנויות שיהיו לקבוצה. בהפועל באר שבע מרגישים שהם היו שווים הרבה יותר מניצחון של 0:1 מול מכבי תל אביב ביום ראשון מאותו שער יוצא דופן של הלדר לופס ומכאן שברדה מדרבן את השחקנים להאמין בעצמם יותר ולנצל את ההזדמנויות אליהן מגיעה הקבוצה.

המאמן מאוד בטוח בשני השוערים שלו עמרי גלזר ואריאל הרוש והוא יחליט בהמשך היום מי מהם יעמוד. גלזר הוא השוער הראשון והרוש עמד מצוין בשער במשחקי הגביע. "אחד היתרונות שלנו העונה שיש לנו שני שוערים מצויינים שדוחפים אחד את השני. כל החלטה שיקבל אליניב, תהיה סבירה והגיונית", אמרו הבוקר בקבוצה.

אחד הדברים שמשמחים מאוד את אנשי הקבוצה זו ההיענות הגדולה של האוהדים, שמיד אחרי הניצחון על מכבי תל אביב בטרנר רכשו את מרבית הכרטיסים שעמדו לרשותם וימלאו קרוב לרבבת כיסאות הערב. למכבי תל אביב עדיין יהיה יתרון בכמות ויש לה גם את בלומפילד כמגרשה הביתי, אבל בהפועל באר שבע לא מרגישים שהם מגיעים למשחק חוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully