וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן: "אם זה היה הפוך, לא היה אדום". דראפיץ' ובלבול בהיכון

20.4.2022 / 7:13

החלוץ שהורחק פרק תסכול: "כמה אפשר לקפח אותנו עם השיפוט?!". באיגוד ענו: "עבירה שמחייבת אדום". בהפועל חיפה לוחצים על כץ להיפרד מאלישע לוי, ומאוכזבים מההדחה: "פשוט לא הופענו למשחק"

תקציר חצי גמר גביע המדינה: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט1

1. אכזבה קשה בהפועל חיפה לאחר ההפסד 2:0 למכבי חיפה בחצי גמר גביע המדינה, בעיקר מהפערים הגדולים שהורגשו במשחק ומכך שהקבוצה לא הצליחה לייצר ולו מצב הבקעה אחד. "פשוט לא הופענו למשחק", הודה שחקן בהפועל חיפה, "לא הצלחנו להתמודד עם הלחץ שלהם. אכזבנו את כולם וגם את עצמנו".

במקביל למשחקי הליגה, בצד האדום של חיפה התכוננו במשך חודש למפגש עם היריבה העירונית והתחושה באימונים הייתה שניתן לעבור את חצי הגמר, אלא שברגע האמת הקבוצה של אלישע לוי כשלה. "לא הצלחנו להביא את עצמנו לשיא במשחק נתון, ובשביל לנצח את מכבי חיפה זה מה שצריך", אמרו במועדון. "ציפינו מעצמנו להרבה יותר".

עידן לייבה שופט כדורגל ישראלי שולף כרטיס אדום לחלוץ הפועל חיפה אלון תורג'מן. מאור אלקסלסי
החזיק רק חצי שעה. תורג'מן מורחק/מאור אלקסלסי

בהפועל אמנם הביעו ביקורת עצמית, אך גם התלוננו על השיפוט אחרי שעידן לייבה נשמע לקריאת ה-VAR והרחיק את אלון תורג'מן כחצי שעה בלבד בתוך ההתמודדות. "עוד לפני המשחק אמרנו שזה שיבוץ תמוה", אמר גורם במועדון, "שיפוט צריך גם להפעיל שיקול דעת ולא לגמור משחק במעמד כזה בכזו מהירות". הבעלים יואב כץ, שנכח במשחק, דיבר בסיום על כך שהתחושה במועדון היא שלאורך כל העונה הם קופחו מהחלטות שופטים. כץ אף ציטט את "המלט" של ויליאם שייקספיר ואמר בהקשר זה: "יש משהו רקוב בממלכת דנמרק".

באיגוד השופטים, אגב, הבהירו הבוקר כי ההרחקה הייתה מוצדקת: "עבירה חמורה מובהקת, תוך פגיעה באמצעות פקקים חשופים באזור גבוה של רגל היריב. פעולה זו מחייבת הנפת כרטיס אדום ישיר".

תורג'מן עצמו פרק תסכול במהלך הלילה וכתב באינסטגרם: "בראש ובראשונה אני לוקח אחריות. כמו שידענו לכתוב את ההיסטוריה בעונת הגביע, היום זה אפילו לא היה קרוב. אני לא מתרץ ואפילו שונא את עצמי שאני כותב זה: הכינו אותנו שכל ספק קטן יהיה לטובת היריבה, אבל בכזאת קלות?! כמה אפשר לקפח אותנו עם השיפוט?! כמה?! זה קורה שבוע אחרי שבוע, מפסילת שערים חוקיים דרך דברים קטנים של מומנטום ועד אדום שהיה אפשר להפעיל שיקול דעת, כי באמת שאפילו לא עברה בי המחשבה להיכנס חזק. הרי זה ברור שאם זה היה הפוך, לא היה נשלף כרטיס אדום. אני מבקש סליחה מיואב שהגיע אתמול לארץ, מהצוות, מהשחקנים ומכל אחד ואחת מכם האוהדים שעשיתם תצוגה כמו שרק אתם יודעים! אוהב וגאה בחולצה האדומה לעד. אלון"

עוד בוואלה!

הדרבי שוב ירוק: מכבי חיפה בגמר הגביע אחרי 0:2 על הפועל חיפה

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
ביציעים הייתה הצלחה. אוהדי הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

2. אם יש דבר אחד מעודד שבהפועל חיפה יכולים להתעודד ממנו זו התצוגה של הקהל ביציעי בלומפילד. ארגון "הלב האדום" והספונסר צחי אלמוג ארגנו הפנינג ענק שזכה לשבחים גדולים. במועדון מתכוונים להפיק לקחים ולהדק את הקשר עם הארגון, במטרה להביא כמויות גדולות יותר של קהל למשחקי הבית. "נכון שלא הצלחנו מקצועית, אבל כן עשינו הישג מבחינת הקהל. רצינו מאוד לשמח אותם ופישלנו בגדול".

3. כעת, לאחר כישלון ההישארות מחוץ לפלייאוף העליון בליגה וההדחה מהגביע, האדומים-שחורים יחלו לתכנן את העונה הבאה. על יואב כץ מופעל לחץ כבד לסיים את ההתקשרות עם אלישע לוי ולמנות מאמן חדש. הבעלים מעריך מאוד את לוי, ואף אמר בסיום המשחק: "הוא המאמן הכי טוב שראיתי עד כה". עם זאת, כץ סירב להתחייב לכך שהמאמן ימשיך בתפקידו.

לוי עצמו מאוכזב מדברים רבים שהתרחשו לאורך העונה וכבר הביע זעם על ההתבטאויות של הספונסר צחי נקש נגדו, ובשיחה הצפויה בינו לבין כץ צפוי המאמן להביע את אכזבתו ולהצביע על הדברים שהוא דורש לשנות במקרה שיוחלט להשאירו.

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
מאוכזב מדברים רבים. אלישע לוי/מאור אלקסלסי

אם יהיה שינוי על הקווים, הפועל חיפה תנסה להחתים את סלובודן דראפיץ' או מרקו בלבול. גם בגזרת השחקנים, המועדון יחל לעבוד על הארכות חוזים כשהרצון הוא להשאיר את לירן סרדל. הקשר, שמסיים חוזה וגמר את העונה מוקדם בעקבות פציעה, רשם עונה טובה מאוד מבחינה אישית. בנוסף, בחיפה יצרכו לקבל החלטה בנוגע למימוש האופציות על אלן אוז'בולט ואיזוצ'וקוו אנתוני, כאשר לגבי האחרון ההערכה היא שהאופציה תופעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully