וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אין לנו עדיין שום דבר ביד, צריכים לקחת את זה"

מאמן מכבי חיפה חגג את ה-0:2 על הפועל חיפה והעלייה לגמר הגביע: "אני סומך על הסגל שלי". שרי: "אני שחקן של מאני טיים"

תקציר חצי גמר גביע המדינה: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט1

מכבי חיפה עלתה הערב (שלישי) לגמר הגביע. הירוקים ניצחו 0:2 נינוח מאוד את היריבה העירונית הפועל חיפה בחצי הגמר בבלומפילד ויפגשו את המנצחת בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע.

שחקני מכבי חיפה צ'ארון שרי, נטע לביא חוגגים. מאור אלקסלסי
עשו את שלהם בנינוחות. שרי והירוקים חוגגים/מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר: "שום דבר לא קל, פתחנו בצורה מדהימה, דווקא אחרי הכרטיס האדום הקצב ירד, באנו לשחק מול קבוצה שזה מה שנשאר לה. הצלחנו בהכנה טובה להביא את היכולת שלנו וניצחנו בצדק.

"אם השינוי בקישור לא היה מצליח הייתי חוטף ביקורות מפה ועד חיפה. עלי מוחמד הרגיש קצת עומס, צריכים רגליים טריות, שחקנים שירוצו הרבה. מוחמד אבו פאני עשה אינפוזיה, בשביל זה יש סגל רחב. נטע לביא ומחמוד ג'אבר עשו את העבודה בצורה טובה. רועי משפתי? הולך איתו עד הסוף בגביע".

בכר המשיך ואמר: "לא ציפינו להבקיע חמישה או שישה שערים, למרות שיכולנו. יש לנו עונה עמוסה ושבוע עמוס, כשמובילים 0:2 ואני רואה את קבוצה בטוחה בעצמה חושבים קדימה, סומך על הסגל אז אין בעיה לעשות את החילופים".

צ'ארון שרי אמר: "אחרי המשחק הזה שמחים עם הניצחון אבל מתרכזים במשחק הבא. הפועל חיפה באה טוב אבל הייתה נרגשת מדי, אחרי הכרטיס האדום היה יותר קל. כשהשחקנים מתבגרים הם נעשים יותר טובים, גם בקבוצות הגדולות רואים את זה, מקווה להמשיך כך. אני גם חושב שאני שחקן של מאני טיים. יש לי חוזה לעוד שנה, אני מאוד שמח כאן וכולם אוהבים אותי. המשפחה שלי מרוצה, נראה מה יהיה. יודעים שנפגוש קבוצה חזקה בגמר. לא בטוח שמישהו יכול לעצור אותנו, צריכים להמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully