וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בהפועל חיפה רוצים שמרקו בלבול יחליף את אלישע לוי

18.3.2022 / 12:05

הבעלים יואב כץ מסרב לדון באפשרות זו, אבל הפסד ביום ראשון לבית"ר ירושלים עלול לשנות את התמונה (20:15, ספורט4)

תקציר: הפועל חיפה - הפועל ירושלים 2:1/ספורט1

בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות למשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון (20:15, ספורט4) כאשר בקבוצה יודעים שניצחון יבטיח כמעט סופית את ההישארות. הלחץ על יואב כץ לעשות זעזוע בעמדת המאמן היה גדול לאורך השבוע, אך כץ הבהיר שלוי יישאר לכל הפחות עד אחרי המשחק ביום ראשון. אותם גורמים היו רוצים לראות את מרקו בלבול מחליף את לוי על הקווים, אבל בשלב זה כץ לא מתעסק בכך.

לקראת המשחק הקרוב אמר אלישע לוי: "מבחינתנו זה משחק מפתח, בטח אחרי שמעדנו בבית נגד הפועל ירושלים, דבר שצריך להדליק לנו נורה אדומה. אנחנו צריכים להיערך למצב אחר. כשאני אומר מצב אחר אני מתכוון מצב מנטלי, ולנסות בעזרת הקהל גם אם זה קשה. אני יודע שהקהל של הפועל חיפה מאוד איכותי, גם אם אנחנו בתקופה שהיא פחות טובה ומשחקים פחות טוב, זה הזמן לשים הכל בצד ולעודד את הקבוצה כדי שאפשר יהיה לקחת את הנקודות ולבוא יותר שקטים לפלייאוף".

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי. ברני ארדוב
"זה הזמן לשים הכל בצד". אלישע לוי/ברני ארדוב

על בית"ר אמר המאמן: "אני חושב שבפלייאוף אין קבוצה שהיא קלה, כל משחק יהיה קשה. ראינו את בית"ר עושה משחק מצוין מול מכבי חיפה. יהיה משחק מאוד מאוד קשה ונצטרך להיות במיטבנו כדי לקחת נקודות. למדנו במשחק הקודם נגד הפועל ירושלים שדברים לא יבואו בקלות, צריך לגרום להם לקרות בעזרת גישה נכונה, מאמץ קבוצתי, ולבוא ולקחת את הנקודות הדרושות".

הבלם בן והבה הוסיף: "זה משחק לא פשוט וכולם צריכים את הנקודות, מדובר במשחקים על החיים ואנחנו באמת צריכים לקחת את הנקודות מההתחלה ולא להסתבך, כי זה מאוד מסוכן. אני מקווה שנצליח לקחת את הנקודות, כדי להתרכז בחצי הגמר ובאמת ליהנות בפלייאוף הזה. אני חושב שאנחנו צריכים פחות לחפש כדורגל יפה ולהביא את הנקודות בכל מחיר, גם אם זה 0:1 קטן, למרות שזה לא מתאים לסגנון שלנו השנה. כמו שאמרתי, צריכים לעשות משחק קצת יותר מבוקר, סגור ולא לספוג ולתת איזה 0:1 קטן.

על בית"ר: "זו קבוצה עם שחקנים טובים, התחלף מאמן שהביא להם אנרגיות יותר טובות וכדורגל יותר טוב. זה משחק מאוד קשה ונהיה חייבים לצלוח אותו. אני מבין את האכזבה המוצדקת של הקהל, לא השגנו את המטרה שהם מאוד רצו, אבל דווקא עכשיו אנחנו צריכים אותם יותר מתמיד, את הדחיפה שלהם בשביל לסיים את המשימה הזו כמה שיותר מהר ולהצליח להתרכז בחצי הגמר שכולם רוצים להגיע אליו בשקט ובאנרגיות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully