וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "גאה במה שעשינו, אבל זה לא הסוף. אנחנו רעבים לעוד"

הישראלי חגג צמד בקופנהאגן בדרך לרבע גמר הקונפרנס והתבדח: "אולי גם במשחק הבא נשלח את הקהל היריב לבית מלון אחר". מאמן פ.ס.וו שיבח: "מודל לחיקוי לצעירים"

תקציר: פ.צ. קופנהאגן - פ.ס.וו איינדהובן 4:0/ספורט1

עכשיו אפשר להגיד סופית - ערן זהבי חזר לעצמו. אחרי שער בחצי גמר הגביע, שער שוויון ב-4:4 המשוגע בקונפרנס ליג ושער ניצחון חשוב בליגה מול אוטרכט, החלוץ הישראלי של פ.ס.וו איינדהובן רשם אמש (חמישי) צמד, והוא סופר כבר שישה שערים בחמשת המשחקים האחרונים. התצוגה האישית תורגמה גם למופע קבוצתי, כאשר פ.ס.וו איינדהובן העפילה לרבע גמר הקונפרנס ליג עם 0:4 ענק בחוץ על פ.צ. קופנהאגן.

עבור החלוץ הישראלי, שסבל גם מרגעים פחות טובים בהולנד, מדובר באחת התקופות הכי טובות של והוא לא מפסיק להבקיע ברגעי ההכרעה. יחד עם מריו גצה, שבישל לישראלי והכפיל בעצמו את התוצאה, שני שחקני הרכש שהגיעו למועדון יחד עם רוג'ר שמידט מקרבים את ההולנדים לשלבי ההכרעה באירופה.

שחקני פ.ס.וו איינדהובן חוגגים עם ערן זהבי. רויטרס
ניצחון גדול. זהבי חוגג עם שחקני פ.ס.וו/רויטרס

בלילה לפני המשחק ניסו אוהדי פ.צ קופנהאגן להפריע למנוחתם של שחקני פ.ס.וו, אולם התברר כי אותם אוהדים שהגיעו להדליק זיקוקים בשעות הקטנות של הלילה במטרה להעיר את היריבה מהולנד, טעו בכתובת ועשו זאת מחוץ לבית המלון הלא נכון. בסיום המשחק זהבי התבדח על כך: "נצטרך גם בשלב הבא לשלוח את הקהל היריב לבית מלון אחר. אני גאה במה שעשינו, אבל זה לא הסוף ואנחנו רעבים לעוד".

עוד אמר זהבי: "זה היה משחק מיוחד ושיחקנו מצוין. ידענו שיהיה קשה אחרי המשחק הראשון וגם הפעם לא היה לנו קל, אבל עשינו את זה לקל עם החלטות טובות והשגנו את התוצאה שרצינו. הקהל תומך בנו בכל מקום שבו אנחנו משחקים ואנחנו רוצים לשמח אותם ולהסב להם אושר".

המאמן רוג'ר שמידט שיבח את זהבי אחרי שכבש חמישה משחקים ברציפות: "הוא משתפר משבוע לשבוע ובהחלט נמצא בכושר אדיר. הוא מבקיע שערים, לוחץ מצוין את ההגנות ומשמש דוגמה ומודל לחיקוי לצעירים. הוא תמיד מנסה להבקיע ועכשיו הוא גם עושה את זה והרבה".

עוד בוואלה!

צמד לזהבי ברביעייה של פ.ס.וו, בישול קסום לדסה באולימפיקו

לכתבה המלאה
ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג. Andre Weening/BSR Agency, GettyImages
חמישה שערים בחמישה משחקים. זהבי/GettyImages, Andre Weening/BSR Agency

ומה היה לתקשורת לומר על פ.ס.וו וזהבי? "גצה וזהבי - שני שחקני החיזוק היקרים שהגיעו ב-2020 בהחלט לא רשמו את שמם בדפי ההיסטוריה, אך הלילה הם נתנו תפוקה עבור פ.ס.וו, שיכולה להביט לאחור על 45 דקות מצוינות", רשם העיתונאי המקומי ריק אלפרינק.

בדקה העשירית, גצה מצא את זהבי בתוך הרחבה, והבעיטה של הישראלי חמקה מתחת לידיו של שוער הדנים, קארל יוהאן יונסון, בדרך לרשת. "אל תחשוב, תבעט", קבע אלפרינק, "יונסון בהחלט לא היה מוכן לבעיטה כזו מהירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully