וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן ביטון בספק גדול לסכנין, גולסה או שמיר יפתחו במקומו

עודכן לאחרונה: 18.3.2022 / 13:53

קשר מכבי תל אביב התקשה להתאמן ועלול להחמיץ את משחק פתיחת הפלייאוף העליון (שבת, 15:00, ספורט4), בן חיים עשוי להמשיך כמגן ימני. פוליץ' ייעדר בסכנין, סילבס מתלבט לגבי המערך

מחזור 27הסתיים19/03/2022
מכבי תל אביב
    0
      בני סכנין
      תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

      מכבי תל אביב

      מכבי תל אביב תפתח מחר את משחקי הפלייאוף העליון כשתארח את בני סכנין בבלומפילד (שבת, 15:00, ספורט4) ותנסה לנצח אותה לראשונה העונה, אחרי שהצהובים הפסידו בדוחא במחזור פתיחת העונה וסיימו בתיקו בבלומפילד בסיבוב השני במשחק הבכורה של מלאדן קרסטאיץ' כמאמן הקבוצה.

      במכבי תל אביב קיימת דריכות גדולה מאוד לקראת המשחק ובקבוצה אמרו: "חשוב לפתוח את הפלייאוף בצורה מוצלחת. מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה שעדין לא ניצחנו והגיע הזמן שננצח אותה", אמרו בקבוצה.

      דן ביטון שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
      מסתמן שהוא יזכה למנוחה. דן ביטון/דני מרון

      מי שצפוי להחמיץ מחר את המשחק הוא הקשר דן ביטון שהתקשה להתאמן אתמול בשל התפרים ברגלו זכר לפגיעה במשחק נגד הפועל חדרה. למרות חבישה מיוחדת, ביטון התקשה לרוץ וכעת נראה שיקבל מחר מנוחה. מי שאמור לפתוח במקומו בהרכב הוא אייל גולסה, כשגם עדן שמיר בתמונה.

      אנדרה ז'ראלדש ימשיך להיעדר ועדיין לא ברור האם קרסטאיץ' ימשיך במערך של שלושה בלמים עם טל בן חיים כמגן ימני או ששוב לשחק במערך היהלום עם רביעייה הגנתית, אז שרן ייני עשוי לפתוח כמגן ימני. ז'וסוואה סה, הבלם הפורטוגלי, החלים לחלוטין מהפציעה ברגלו וכבר מתאמן באופן מלא, כך שהוא עשוי להיות חלק משלישיית הבלמים אם כך יבחר לשחק הסרבי. יש לציין שבלומפילד צפוי להיות כמעט מלא מחר לאחר שלמעלה מ-25 אלף צופים כבר הבטיחו את הגעתם.

      הרכב משוער: דניאל פרץ, טל בן חיים, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, אייל גולסה, גבי קניקובסקי, ג'ורג'ה יובאנוביץ', סטיפה פריצה.

      מופלח שלאעטה שחקן בני סכנין לפני גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
      שלאעטה מול קניקובסקי בסיבוב הקודם בבלומפילד. שוב יפתח/ברני ארדוב

      בני סכנין

      אנטה פוליץ' פצוע וייעדר בבני סכנין מהמשחק מחר נגד מכבי תל אביב. לפי התרגול, עושה רושם שחיים סילבס יסיט את מרואן קבהא לעמדת הבלם, רועי שוקרני יפתח בקישור ומופלח שלאעטה צפוי לפתוח כמגן שמאלי. ההתלבטות של סילבס, שיפתח ככל הנראה עם שלושה בלמים, היא בין מרשל אודה לבין גיא מלמד.

      סילבס הבהיר לשחקנים כל השבוע שהעובדה שהעפילו לפלייאוף העליון לא אומרת שנגמרו המטרות העונה, כאשר המטרה הגדולה היא לסיים במקום רביעי בתקווה לקבל כרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג בעונה הבאה.

      הרכב משוער: גד עמוס, פביאן ספורקסלדה, עומרי בן הרוש, מארון גנטוס, מרואן קבהא, מופלח שלאעטה, רועי שוקרני, איאהב גנאים, בירם כיאל, ארי מורה, גיא מלמד.

      טריוויה

      * בני סכנין קטעה במחזור הפתיחה רצף של 17 מפגשים בהם לא הצליחה לנצח את מכבי תל אביב, ובסיבוב השני סיימה איתה ב-1:1. היא היחידה פרט למכבי נתניה שלא הפסידה העונה לצהובים בליגה.

      * עכשיו סכנין מקווה לנצח את מכבי תל אביב גם בחוץ, וזה קרה רק פעם אחת בעבר: בדצמבר 2004, אז אחמד קאסום ואלן מסודי סידרו 1:2 מול שער מצמק של אמיל אמבמבה.

      * רק פעם אחת מכבי תל אביב לא כבשה במשחק ביתי בליגה מול סכנין. זה גם ה-0:0 היחיד בין הקבוצות בבלומפילד, במרץ 2008.

      * מכבי תל אביב כבר ברצף של שבעה ניצחונות ליגה. גם בעונה שעברה החלה בסדרה כזו בסוף ינואר והמשיכה ל-10 ניצחונות רצופים.

      * בני סכנין לא הפסידה בשבעת המחזורים האחרונים (17 נקודות מתוך 21) וספגה במהלכם רק שני שערים.

      * המאזן הכי גרוע של חיים סילבס כמאמן הוא מול מכבי תל אביב: הוא הפסיד ב-15 מ-18 המפגשים וניצח רק פעם אחת - 1:2 בבלומפילד עם הפועל רעננה בספטמבר 2015.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גל לייבוביץ'
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 20630

      משחקי המחזור ה-27:

      שבת, 15:00: מכבי תל אביב - בני סכנין (ספורט4)
      שבת, 18:30: מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל
      שבת, 19:00: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט4)
      שבת, 20:00: מכבי חיפה - הפועל תל אביב

      ראשון, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה
      ראשון, 20:15: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

      שני, 20:00: הפועל חדרה - הפועל ירושלים (ספורט1)

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully