וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון פיטר את בלבול מהנבחרת: "לא הותיר לי אפשרות אחרת"

17.3.2022 / 10:15

המאמן דרש שדניאל פרץ ייכלל בסגל הבוגרת ולא בצעירה, המנהל המקצועי החליט לסיים את דרכו בעקבות סירובו לוותר על השוער: "הוא הבהיר לי שהוא לא מוכן לקבל את החלטתי והודעתי לו שניאלץ להיפרד". בהתאחדות מעריכים: מרקו הבין שלא ימונה באופן קבוע ועשה זאת בכוונה

המנהל המקצועי של נבחרת ישראל יוסי בניון במסיבת עיתונאים אחרי פיטורי מרקו בלבול/צילום: צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

דרמה גדולה בהתאחדות לכדורגל. שעה קלה לפני שהמאמן הזמני של נבחרת ישראל, מרקו בלבול, אמור היה להתייצב למסיבת עיתונאים לקראת משחקי הידידות נגד גרמניה (26 במארס) ורומניה (29 במארס) ולפרסם את הסגל למשחקים, הוא שוחרר מתפקידו על ידי המנהל המקצועי החדש יוסי בניון ולא יעמוד על הקווים, בעוד השוער דניאל פרץ יעמוד בשער הנבחרת הצעירה במשחקיה הבאים.

"בלבול סירב לקבל את החלטת המנהל המקצועי כי השוער דניאל פרץ ייכלל בסגל הנבחרת הצעירה בשני משחקיה הקריטיים במוקדמות אליפות אירופה 2023 מול פולין וגרמניה (24 ו-29 במארס) ואילו אופיר מרציאנו יהיה השוער הבכיר בסגל הנבחרת הבוגרת בשני משחקי הידידות הקרובים", הודיעה ההתאחדות.

יש לציין כי בהתאחדות העריכו כי ברגע שבלבול הבין שהוא לא בתכניות של בניון לעתיד, הוא התעקש בנושא דניאל פרץ כדי להשתחרר מהמשימה. גורם בכיר בהתאחדות הוסיף: "החלטה מוזרה של מרקו, לא ברור מה ניסה להשיג, הוא עובד התאחדות שקיבל משימה ועשה לעצמו נזק מול לא מעט אנשים כאן". בכל מקרה, ב-12:00 יתייצב בניון למסיבת העיתונאים במקומו של בלבול וייתכן כי יתייחס לנושא בהרחבה.

מרקו בלבול עוזר מאמן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
סירב לשחרר את פרץ וסיים את דרכו. בלבול/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

בהודעה הרשמית של ההתאחדות מסר בניון: "התפקיד שלי מחייב קבלת החלטות לא פשוטות והפרידה ממרקו בלבול היא הראשונה שבהן. הנבחרת הבוגרת היא היהלום שבכתר, אבל צפויים לה שני משחקי ידידות, זאת לעומת שני משחקים מכריעים של הצעירה, שעלינו לעשות הכל כדי להעמיד לרשות אלון חזן את הסגל הטוב ביותר לטובת העפלה ליורו 2023. מרקו התעקש בעניין פרץ חרף כל השיחות הרבות בינינו, ולא הותיר לי כל אפשרות אחרת. בגיבוי מלא של יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, ולאחר שמרקו הבהיר גם בשיחה האחרונה אתו לפני מספר דקות כי אינו מוכן לקבל את החלטתי, הודעתי לו כי ניאלץ להיפרד.

"הכדורגל הישראלי לא משופע בהזדמנויות להעפיל לטורניר כל כך יוקרתי כמו יורו הצעירות וההצלחה של הנבחרת הצעירה עד כה הביאה את אלון חזן ושחקניו לעמדה מצוינת בהתמודדות על המקום הראשון בבית ו/או להבטיח מקום בפלייאוף", המשיך בניון, "כמו תמיד, אנחנו מעמידים גם הפעם לרשות שחקני הנבחרת הבוגרת והצוותים השונים את התנאים הטובים ביותר כדי להצליח ואני משוכנע כי המחויבות של השחקנים והאחריות שלהם היא הכוח של הגדול ביותר של הנבחרת, לא משנה זהות היריבה. לשמחתי ולגאוותנו יש לנבחרת הבוגרת שחקנים מצוינים לכל משימה ואתגר, ומכאן שמתאפשר ונכון להעמיד גם לרשות הנבחרת הצעירה את הסגל החזק והטוב ביותר שהכדורגל הישראלי מסוגל להציב מול שתי יריבות איכותיות מאוד. בזמן הקרוב אפעל למינוי הצוות המקצועי שיוביל את נבחרת ישראל הבוגרת מול גרמניה ורומניה ולקביעת הסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully