וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "אוותר על הנבחרת הבוגרת אם הצעירה תעלה ליורו"

לפני המשחקים הגורליים במוקדמות יורו 2023 נגד פולין וגרמניה, המאמן נשאל ב-103FM על עתידו והתייחס למינויו של בניון למנהל המקצועי

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:1 על בית"ר ירושלים/ספורט1

נבחרת ישראל הצעירה תחל בשבוע הבא בהכנות לצמד המשחקים הקריטיים נגד פולין (24 במרץ) וגרמניה (29 במרץ) במוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21, בסיומם יכולה ישראל לעשות צעד משמעותי לעבר העפלה ליורו 2023.

הערב (רביעי) התראיין המאמן אלון חזן בתכנית הספורט ב-103FM ותחילה הוא נשאל על רצונו לצרף לסגל את דניאל פרץ, שוער מכבי תל אביב שנכון לכתיבת שורות אלו יהיה חלק מסגל הנבחרת הבוגרת שתקיים משחקי ידידות נגד גרמניה ורומניה: "גם אם דניאל פרץ לא יהיה איתי, אני רגוע מאוד. אין סיכוי שמרקו בלבול ירצה בכישלון שלי. הדבר היחיד שמעניין אותי הוא הנבחרת הצעירה, אם היא תצליח וכאשר היא תצליח ותעלה ליורו, אבקש להיות המאמן של הנבחרת הצעירה. יש לי דברים יותר חשובים מתהילה כזו או אחרת, אני נאמן לשחקנים שלי. אוותר על הבוגרת כדי להוביל את הנבחרת הצעירה".

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
יוותר על הנבחרת הבוגרת אם יעפיל ליורו. חזן/קובי אליהו

על מינויו של יוסי בניון לתפקיד המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, אמר: "אני חושב שהבחירה טובה, חשוב מאוד שאיש כדורגל מנוסה מאוד כמו יוסי יהיה בתפקיד, יגידו אולי שהוא לא כל כך מנוסה בתפקיד עצמו, אך אפשר לעשות דברים תוך כדי תנועה. אחד כמו יוסי יודע לקבל החלטות לטובת הכדורגל הישראלי. אני בטוח שכל מאמן עליו הוא יחליט, יהיה המאמן שבעיניים שלו יעשה את הכל לקדם את הכדורגל הישראלי".

בסיום דבריו, הודה חזן: "אנחנו צריכים להתרכז אך ורק בפולין ולנסות להשיג את התוצאה הטובה ביותר, גרמניה זה סיפור אחר, אנחנו צריכים לעבור את פולין. יש לנו שחקנים מצוינים, אבל יש לנו את השחקן הכי חשוב והוא הקהל. מגיע לשחקנים שיבואו ויתמכו בהם במשחק החשוב הזה, וזה יעזור לנו מאוד. המרקם המיוחד של הנבחרת זה לא בשחקן כזה או אחר, אלא זה שהם מצליחים להיות צנועים, לעבוד קשה ולא להתבטל בפני אף אחד מהקבוצות. זו הקבוצה הכי קלה שיש לי כי השחקנים עושים את העבודה כמעט בעצמם, מבחינתי אני לא רק מאמן את האנשים הללו, אני מעריץ אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully