וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "מאכזב מאוד, לא היינו יריב למכבי חיפה"

עודכן לאחרונה: 19.4.2022 / 22:42

מאמן הפועל חיפה שבור אחרי ההפסד בדרבי: "אלון תורג'מן עשה טעות. היחידים שצריך להחמיא להם זה האוהדים שלנו"

הפועל חיפה מתוסכלת מאוד הערב (שלישי) אחרי שהפסידה 2:0 למכבי חיפה בחצי גמר הגביע. האדומים הרגישו מקופחים אחרי ההרחקה של אלון תורג'מן בדקה ה-31 וזעמו על השופט עידן לייבה כשניסו קפילוטו וגל אראל צועקים עליו גם בירידה אל חדר ההלבשה במחצית.

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
אכזבה גדולה. לוי/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי אמר: "האכזבה מאוד עמוקה, גם מההפסד כי בגביע הכי חשוב לעבור שלב, אבל לא היינו יריב למכבי חיפה. מכבי חיפה היא הקבוצה הכי טובה בארץ, עושה את זה לכל קבוצה. לבוא ולהישאר בעשרה שחקנים בשלב כל כך מוקדם הרג את המשחק והרג את המעמד המכובד, אם יש מילה טובה זה רק לקהל שבא במספרים גדולים. תורג'מן עשה טעות, אבל לפני כן בלמי מכבי חיפה פירקו אותו ועידן לייבה לא הגיב. צריך להפעיל קצת שיקול דעת, ברגע שנשארנו בעשרה שחקנים זה היה בעייתי, היה לנו קשה לצאת והיינו צריכים לשחק אחורנית, המשחק נגמר".

על לשחק בשלושה בלמים אמר לוי: "ברגע שאיבדנו את חנן ממן, לא הייתה לנו שום ברירה, גם בפתח תקוה שיחקנו כך וזה היה טוב. גם ב11- על 11 מכבי חיפה הגיעה להזדמנויות".

במבט כולל יותר על העונה אמר המאמן: "מהרגע שתורג'מן נפצע, אחד הכשלונות שלי הוא שלא הצלחנו להגיב בינואר בגלל מגבלות של רשת הביטחון. היום שיחקנו רע מאוד, הדבר היחיד שהיה טוב זה הקהל. נשב עם יואב כץ, העמדה שלי זה לא העניין. המטרה הראשונית שלנו הייתה להגיע לפלייאוף העליון, השנייה להתקדם בגביע, השלישית לקדם כמה צעירים. בחלק מהדברים הצלחנו, אכזבה גדולה שלא עלינו לפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully