וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ כבד על יואב כץ לפטר את אלישע לוי מהפועל חיפה

13.3.2022 / 21:41

גורמים במועדון ומסביב לו מפעילים לחץ על הבעלים אחרי ההפסד להפועל ירושלים. המאמן: "לא מגיע לנו פלייאוף עליון". אריה: "הם באו באווירה של כיף"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל ירושלים 2:1/ספורט1

את ההבדל בתחושות בין שתי הקבוצות בסיום המשחק הערב (ראשון) בין הפועל חיפה להפועל ירושלים אי אפשר היה להסתיר. אוהדי המארחת, שהפסידה 2:1, קראו במהלך המשחק למאמן אלישע לוי להתפטר, בעוד הירושלמים חגגו בסיום עם האוהדים שהצפינו מעיר הבירה כדי ללוות אותם. בעקבות ניצחון החוץ הראשון שלה העונה, האורחת עלתה מעל הקו האדום רגע לפני סיום העונה הסדירה.

אלישע לוי, מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
הפועל חיפה במשבר. לוי/ברני ארדוב

בעקבות המשחק, ישנו לחץ מגורמים במועדון ומסביב לו על הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, לפטר את אלישע לוי בעקבות ההפסד הרביעי ברציפות של הקבוצה.

המאמן המפסיד אלישע לוי אמר: "הקבוצה שרצתה יותר ניצחה. יצרנו לא מעט הזדמנויות במחצית הראשונה, אבל בחצי השני ממש לא. הקבוצה שהגיע לה לנצח ניצחה".

על מכת הפציעות בקבוצה אמר לוי: "כל קבוצה חווה פציעות, אצלנו הפציעות הן לא מתיחות, אלא מקרים מאוד קשים. זה היה משחק מאוד חלש שלנו, בלי אנרגיות, והגיע לנו להפסיד. לא מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון".

עוד בוואלה!

הפועל חיפה מנסה לגייס אוהדים לחצי גמר הגביע, סלבס יירתמו

לכתבה המלאה
אופק ביטון, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אופטימי לקראת הפלייאוף. ביטון/ברני ארדוב

המאמן המנצח זיו אריה אמר בסיום: "אם לא נילחם עד שנבטיח את המטרה שלנו, שהיא להישאר בליגה, אין לנו שום סיכוי. ידענו איזה משחק יתפתח פה, הפועל חיפה מוכשרת מאוד, מחכה לחצי הגמר באווירה של קצת כיף. משחק ההתקפה היה טוב, היו לנו המון שטחים. במשחק ההגנה משהו לא הסתדר והם לא הגיעו להרבה מצבים, אני לא יודע אם זה מזל. אנחנו צריכים להתעסק בהפועל ירושלים, יש לנו עוד שבעה קרבות".

כובש שער הניצחון אופק ביטון אמר: "זה ניצחון מאוד חשוב, ידענו מה עשו הקבוצות האחרות, עלינו לתת הכל ורואים את התוצאה. אנחנו משחקים את הכדורגל שלנו, פשוט לא הלך לנו, לפעמים גם בגלל השופטים. אנחנו יודעים לשחק כדורגל והראינו את זה היום. פלייאוף תחתון? אנחנו לא נופלים משום קבוצה, אני מאוד אופטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully