וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מנסה לגייס אוהדים לחצי גמר הגביע, סלבס יירתמו

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 15:09

סרטון של סלבס, מערך הסעות וספונסר שלקח זאת כפרויקט: הפועל חיפה מנסה לגייס 12 אלף אוהדים לדרבי מול הירוקים בגביע ולמלא את בלומפילד

תקציר מגומלין רבע גמר גביע המדינה: הפועל חיפה - בני יהודה 0:1/ספורט1

הפועל חיפה תשחק הערב (ראשון) מול הפועל ירושלים (19:00) בליגת העל, אך עושה רושם שבהנהלת הקבוצה כבר מתמקדים במשחק חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה. אחרי שהתנגדה למעבר של המשחק לאצטדיון העירוני בחיפה, הפועל חיפה הוציאה היום הודעה לאוהדיה ובה התבשרו שהקבוצה זכתה לכ-12 אלף כרטיסים מההתאחדות.

אנשי הפועל חיפה שמו להם למטרה להביא כמה שיותר אוהדים כדי למנוע רוב מוחלט של אוהדי מכבי חיפה ביציעים, כאשר הספונסר העיקרי צחי נקש לקח את העניינים לידיים ומנהל מסע יח"צ ושיווק לטובת העניין. בהודעה שכתבו במועדון לאוהדים בדף הפייסבוק של המועדון נכתב: "בישיבת היערכות שהתקיימה היום בצהריים בהתאחדות לכדורגל לקראת משחקי חצי גמר הגביע נקבע כי למועדון הוקצו כמחצית מכמות הכרטיסים שהוקצתה למשחק זה - כ-12 אלף כרטיסים. אוהדי הקבוצה יישבו בשערים 8, 10-11 ו-13. יצויין כי המועדון יארגן הסעות לשחקני קבוצות מחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל".

שחקני הפועל חיפה חוגגים. דני מרון
מעמד מחייב. הפועל חיפה מתכוננת/דני מרון
סערה בממלכה עם טל פרידמן. צילום מסך, צילום מסך
חצי גמר גביע זה לא צחוק. פרידמן ב"סערה בממלכה"/צילום מסך, צילום מסך

את המועדון יצגו בפגישה המנכ"ל רובי רגב והסמנכ"ל איתי רק. מהפועל חיפה נמסר: "עכשיו המטרה של כולנו היא למלא את היציעים ולצבוע את בלומפילד באדום". משחקי חצי הגמר יתקיימו בבלומפילד ב-19 ו-20 באפריל.

לוואלה! ספורט נודע שבימים האחרונים נעשתה פנייה לכמה אוהדים מוכרים של המועדון דוגמת טל פרידמן, נירו לוי וניר פרידמן - ואלו יערכו סרטון הקורא לאוהדים האדומים להגיע למשחק. השלושה אף הודיעו שיגיעו יחד עם בני משפחתם למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully