וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בעננים: "לביא אחד הטובים בליגה, שרי? כיף שהוא שלנו"

20.4.2022 / 8:35

צמד הקשרים והשוער משפתי זכו לשבחים אחרי ההעפלה לגמר הגביע, ובמועדון מריחים "הזדמנות להיכנס להיסטוריה". על האדום לתורג'מן: "לא ברור על מה התלונות"

תקציר חצי גמר גביע המדינה: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט1

שמחה אדירה במכבי חיפה אחרי הניצחון 0:2 בדרבי וההעפלה לגמר גביע המדינה. במועדון הירוק שיבחו את השחקנים על העליונות שהציגו מול היריבה העירונית הפועל: "שמענו הרבה דיבורים כבר כמה שבועות, אבל הפכנו את המשחק לקל", אמר שחקן בקבוצה, "היה חשוב לעלות, אבל רצינו לעשות את זה גם במשחק שיוכיח את העליונות שלנו".

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי חוגג עם סאן מנחם, נטע לביא. מאור אלקסלסי
מכבי חיפה בעננים. שרי עם מנחם ולביא/מאור אלקסלסי

לפני המשחק הפתיע ברק בכר כשבחר לשלב בהרכב את נטע לביא ומחמוד ג'אבר במקומם של עלי מוחמד ומוחמד אבו פאני. במכבי חיפה ציינו את השניים שפתחו בתור המצטיינים על כר הדשא והרעיפו עליהם מחמאות: "היו הרבה ביקורות על נטע, אבל ידענו שהוא חוזר לעצמו. הוא אחד השחקנים הכי טובים בליגה", אמרו בקבוצה. גם צ'ארון שרי, שכבש משחק שלישי ברציפות, זכה למחמאות: "נגמרו כבר הסופרלטיבים עליו, פשוט כיף שהוא בצד שלנו", אמר גורם במכבי חיפה.

שחקן נוסף אותו שיבחו בקבוצה היה השוער רועי משפתי, שאמנם לא ממש נבחן אמש על ידי היריבה, אך שוב שמר על רשת נקייה ויוכל להשוות את שיאו של שביט אלימלך אם יסיים עונה שלמה מבלי לספוג בגביע המדינה: "משפתי מוכיח באימונים שהוא שוער ברמה הכי גבוהה שיש", אמרו בצוות המקצועי, "לא היה לנו ספק שהוא יהיה השוער בגביע ויעשה את זה בהצלחה אדירה".

בצד הירוק של הכרמל הביעו פליאה מהטענות של היריבה בנוגע לכרטיס האדום שנשלף לעברו של אלון תורג'מן. "לא ברור על מה התלונות. זה לא סתם אדום, זה אדום מסוכן מאוד".

עוד בוואלה!

הדרבי שוב ירוק: מכבי חיפה בגמר הגביע אחרי 0:2 על הפועל חיפה

לכתבה המלאה
ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הזדמנות לעונה היסטורית. ברק בכר/מאור אלקסלסי

כעת, במכבי חיפה ימשיכו בהכנות למכבי נתניה בשבת (17:30, ספורט4): "אנחנו יכולים לעשות עונה היסטורית ולזכות בכל תואר אפשרי", אמר שחקן של הירוקים, "בשביל זה צריך להבטיח את האליפות ואז נוכל להגיע לגמר הגביע עם הזדמנות להיכנס להיסטוריה של המועדון".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully